BIM JUNI 2022
Halloj, hoppas det är okej att jag hoppar in i tråden, lite kort om mig, jag blir 30 i oktober och jag har 2 barn sedan ett tidigare förhållande och mina barn är 8 & 10år gamla. Jag har en sambo och vi har planerat barn sedan oktober -21 och det var även då jag tog ut min spiral, eftersom jag alltid haft lätt att bli gravid men inget hände så valde jag att börja med NC så jag har väl kört med det i snart 3 månader.
Jag hade ägglossning 14e juni och det betyder ju att jag är på äl+8 och bim-6 idag, jag fick en blödning natten mellan 18-19 juni som hade upphört när jag vaknade den 19.e men sedan dess har jag haft så sjukt ont i mina bröst och det har blivit värre varje dag sedan dess, jag är illamående till och från + trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, haft molvärk/spänningar till och från varje dag så det känns verkligen som att jag kanske lyckats bli gravid denna gång efter att ha försökt i 8 månader och min sambo är helt säker på att jag är gravid då jag har så fruktansvärt ont i brösten (kan inte sova utan ett tight linne för att täcket gör ont när det nuddar) och min tempgraf på NC ser betydligt annorlunda ut denna gång än dom andra gångerna men nånstans är jag ändå inställd på att jag kanske inte är gravid just för att jag inte vågar tro något. Jag köpte ett CB Ultratidigt test som visade tok negativt idag.
Vad tror ni om detta? Hur mår ni som har äl & bim nära mig?
jag kan även tillägga att min menscykel är regelbunden mellan 30-32 dagar och jag har sällan ont i brösten och om jag har det så är det absolut inte på denna nivå. Tillägger även att jag idag inte haft mens på 40dagar och såhär lång tid har det aldrig varit tidigare. Spökar min kropp med mig eller vad är det som händer? Någon som sitter med liknande symtom/konstigheter som mig?
Om du orkat läsa hela min bibel så tackar jag ödmjukast för det! Hoppas på att få svar från någon av er :)