Inlägg från: Mangoros |Visa alla inlägg
  • Mangoros

BIM JUNI 2022

Hej!

5e månaden vi försöker. Den här gången var jag inte lika intresserad av gravtest som tidigare ggr, man är nästan mer intresserad av att sitta med telefonen (ni som vet ni vet, varje negativ sticka blir som en tung käftsmäll)

Imorse (BIM-1) tog jag ett test dårå.. Mest bara för att få det överstökat och konstaterat att det där jävla magontet igår kväll var mensvärk. Synade stickan först när jag skulle slänga den och tyckte mig se ett streck! Väldigt svagt, men ändå så att ögat ser det, dock inte kameran. 

Självklart blev jag jätte ivrig och tog ett nytt test direkt men det visade noll. Nu är jag skitbitter och börjar tro att det där strecket bara var ett spökstreck. Har ett test kvar och det måste sparas.

Har två underbara friska flickor så jag är lyckligt lottad MEN har man en gång fått höra av sin gyn att man har svårt/svårare att få barn pga PCOS, cystor och skit blir varje månad man försöker men som inte ger ngt, väldigt mörk. 

//Jätte obekväm just nu
    Massa kramar och kärlek

Nervös!
  • Mangoros
    Rosahimmel86 skrev 2022-06-07 23:30:20 följande:
    Ja det har hänt mig 2 gånger 
    Min mens är som en klocka på 28 dagar nästan alltid. Det kan diffa en dag på sin höjd.
    Jag hade ett missfall i mars och både mensen i April och Maj var en vecka tidig.
    Jättekonstigt
    Nu verkar det ha fixat till sig
    Jag ska ha mens om 3 dagar och den har inte kommit än
    Tyvärr testade jag negativt igår så den kommer att komma vilken dag som helst nu.
    Rosahimmel: säg inte det du! Som jag ovan skrev fick jag ett svagt plus idag (dagen innan mens) sen om det är ett plus imorgon med det återstår att se men tappa inte hoppet även fast jag vet att det är svårt! KRAM! 
    BIM 8/6
Svar på tråden BIM JUNI 2022