• Anonym (Har ni?)

Har vi ett tråkigt sexliv?

Tycker ni att vi har ett tråkigt sexliv? vi har aldrig oralsex eller annat sex än i ställningarna missionären eller rida. Han tar lite på mig innan han stoppar in den och kommer efter kanske 5-10 min, jag har aldrig fått orgasm vid sex. Fejkar dock varje gång så att han inte ska bli ledsen. 

har ni andra ett bättre sexliv? 

• Svar på tråden Har vi ett tråkigt sexliv?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 13:15:38 följande:
    Har vi ett tråkigt sexliv?

Tycker ni att vi har ett tråkigt sexliv? vi har aldrig oralsex eller annat sex än i ställningarna missionären eller rida. Han tar lite på mig innan han stoppar in den och kommer efter kanske 5-10 min, jag har aldrig fått orgasm vid sex. Fejkar dock varje gång så att han inte ska bli ledsen. 

har ni andra ett bättre sexliv? 

Ja, självklart. Skulle aldrig i hela mitt liv stå ut med ett sådant värdelöst sexliv. skulle aldrig någonsin fejka heller för den delen. 

• Tukt
    Anonym (KL) skrev 2022-05-09 18:40:59 följande:

Ok. Jag är inte så hemma på det här forumet. Jag tycker att det verkar vara samma skribenter i alla trådar jag läst i och samma trådämnen som dyker upp hela tiden. 

Alldeles oavsett är det nog enklare och bättre för någon som stör sig att scrolla förbi än att bomba trådar med off topic där de vill få andra skribenter att göra som de vill? Både för sinnesron och tråden. 

Såklart man kan återkomma med frågeställningar, Det kan ju ofta vara utvecklande om man återkommer på ett sådant sätt att frågeställningen ses ur ett annat perspektiv. Och  många, likt mig är väldigt aktiva och återkommer med både trådstarter och svar.
    Problemet är att de här forumen, i synnerhet detta, inte är speciellt hårt modererar, vilket det skulle behöva vara.
    Så ska det här forumet överleva, måste de som är engagerade försöka anmäla sådant som drar i väg. Men också minska ytan för sandlådan när folk använder forumen för andra saker än de är tänkta.
    Men som jag tolkar dig så ska man släppa det helt fritt? Ingen ska reagera? Hur tänker du någon ska vara intresserad att gå in här inne när en och samma TS kanske startar, i bland flera trådar med samma ämne per dygn?
  • Anonym (KL)
    Tukt skrev 2022-05-09 20:38:23 följande:
    Såklart man kan återkomma med frågeställningar, Det kan ju ofta vara utvecklande om man återkommer på ett sådant sätt att frågeställningen ses ur ett annat perspektiv. Och  många, likt mig är väldigt aktiva och återkommer med både trådstarter och svar.
    Problemet är att de här forumen, i synnerhet detta, inte är speciellt hårt modererar, vilket det skulle behöva vara.
    Så ska det här forumet överleva, måste de som är engagerade försöka anmäla sådant som drar i väg. Men också minska ytan för sandlådan när folk använder forumen för andra saker än de är tänkta.
    Men som jag tolkar dig så ska man släppa det helt fritt? Ingen ska reagera? Hur tänker du någon ska vara intresserad att gå in här inne när en och samma TS kanske startar, i bland flera trådar med samma ämne per dygn?
    Tolka mig? Läs det jag skriver så blir det rätt. Det behövs inte tolkas eller misstolkas. Ditt bihangsresonemang är överflödigt och fel. 
  • Tukt
    Anonym (KL) skrev 2022-05-09 20:46:33 följande:
    Tolka mig? Läs det jag skriver så blir det rätt. Det behövs inte tolkas eller misstolkas. Ditt bihangsresonemang är överflödigt och fel. 
    Okej, men då skulle jag uppskatta om du förklarade de jag har missförstått och varför det är överflödigt.
  • Anonym (Har ni?)

jaha ok om man ska sammanfatta är att jag startade en tråd som var lik en annan tråd och skulle läst den tråden innan jag startade denna. Trevligt forum det här verkar vara?

• AndreaBD
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 19:02:31 följande:

Ni som påstår jag skrivit andra trådar, vart är dem då? Har ni hittat på dem eller vad?

Det fattar väl alla att det är dina trådar allihopa. Det finns ingen mening i att göra 20 trådar om samma ämne. Framför allt om man inte vill ändra på något. 
  • AndreaBD
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 14:48:57 följande:
    Jag har inte vågat prata om sex med mina ex heller. 
    Gå i terapi då! 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 22:02:36 följande:

jaha ok om man ska sammanfatta är att jag startade en tråd som var lik en annan tråd och skulle läst den tråden innan jag startade denna. Trevligt forum det här verkar vara?

Nej. det är inte bara en liknande tråd utan väldigt många under lång tid. Flera den senaste månaden och det ges alltid samma råd som ts inte tar till sig utan bara fortsätter att upprepa att hon inte vågar prata med mannen om problemen.
  • Anonym (En till tråd?)
    Anonym (anonym) skrev 2022-05-09 22:20:05 följande:
    Nej. det är inte bara en liknande tråd utan väldigt många under lång tid. Flera den senaste månaden och det ges alltid samma råd som ts inte tar till sig utan bara fortsätter att upprepa att hon inte vågar prata med mannen om problemen.
    Det är flera månader. Vi talar 2021....
  • Anonym (anonym)
    Anonym (En till tråd?) skrev 2022-05-09 22:23:43 följande:
    Det är flera månader. Vi talar 2021....
    Ja, jag vet. Jag ville bara säga att det varit flera trådar bara den senaste månaden.
Svar på tråden Har vi ett tråkigt sexliv?