Mirre1978 skrev 2022-05-13 22:42:03 följande:
Tack bästa du ??
Jag vill testa men jag vågar inte. Vet inte hur ja ska reagera och må ifall jag får ett minus igen. Ja , jag skriver och berättar för dig va det blir :) När e testdagen för dig?
Ja förstår vad du menar men samtidigt så blir man ju galen när man hela tiden går och tänker på vilka symtom man har och om det kan bero på om man är gravid eller inte.

Jag blir knappt ledsen längre, bara galet irriterad och trött på min kropp när det varje gång det blir negativt
Jag hoppas hellre att min mens hinner komma innan testdagen som är på torsdag. Det bör den göra om jag ska ha mensen som ska vara beräknad tills imorgon. Samtidigt vet jag inte hur min kropp reagerar på utrogestan som jag tar för första gången. Första gången jag tog lutinus så kom inte mensen förrän dag 35 när jag alltid får den på dag 27-29.
Om jag inte lyckas denna gång så kommer jag beställa DHEA och knapra det över sommaren. Utöver det har jag sen en månad tillbaka tagit Q10 och andra vanliga kosttillskott. Har du testat något extra kosttillskott?