Inlägg från: Anonym (Hemmafru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemmafru)

Det är ju inte sån jag är…

Men herregud, det är väl inte hela världen att vara otrogen. Men mår du dåligt av det ska du såklart sluta.

Jag är otrogen när jag tycker jag behöver det. Fungerar alldeles utmärkt och min man får på köpet en glad fru. Självklart får han sex av mig när han vill också. Tyvärr klarar han inte av det såbra nuförtiden på grund av tilltagande övervikt.

• Anonym (Hemmafru)
    Anonym (jaha) skrev 2022-05-09 12:52:56 följande:
    Som sagt hela tråden handlar om hur andra beter sig eftersom det verkar råda delade meningar om vad man tycker om TS beteende. Och den intressanta frågan är varför vissa verkar tycka att de som inte tycker som de gör "förstör"?

Min kommentar om hur man argumenterar var ett SVAR på någon annans åsikter om "folk som förstör trådar". Dvs det är inte jag som drog upp det, det var någon annan.

Ja det är väldigt oetiskt att försöka tysta sina meningsmotståndare eller gnälla över att någon försöker "övertala" en när de inte håller med en. Om man inte tål att bli motsagd, vad gör man i diskussionstrådar öht?
    Precis, där slog du huvudet på spiken. Alltså hör du inte hemma här själv Solig. Alls.
Svar på tråden Det är ju inte sån jag är…