Egentid
Tankar? Tja, att den där balansen du eftersträvar i din ensamhet inte existerar.
Varför väljer kvinnor att leva på det viset är samma fråga jag alltid ställer mig när jag läser en dörrmattas inlägg.
Tankar? Tja, att den där balansen du eftersträvar i din ensamhet inte existerar.
Varför väljer kvinnor att leva på det viset är samma fråga jag alltid ställer mig när jag läser en dörrmattas inlägg.
Inte för att jag fattar hur man kan acceptera att leva som du gör, måste vara 100 ggr bättre att vara ensam. Men visst, vuxna människor väljer ju själva och det beslutet är du säkert kapabel att fatta om det bara gäller ditt eget liv.
Nu har du ju dock valt att ta på dig ansvaret för ett gäng barn också. Då har du också ett ansvar för att deras livssituation är sund, att de får sunda förebilder som de sedan ska bära med sig i vuxenlivet och sina egna relationer.
Det som barnen nu får med sig är inga sunda förebilder vare sig från dig eller pappa.
Du kanske borde låta mansbebisen läsa denna tråd.
Nu när jag tog upp detta så förstår han inte alls vad jag pratar om utan sa att han ska fråga alla ja känner om dem har samma uppfattning