Inlägg från: Anonym (Jisses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jisses)

Egentid

Har man så pass små barn och fler påväg så får man nog ta och ta lite mer ansvar, han lever ju vidare med sina intressen och egentid utan att ha en tanke på att avlasta dig eller anpassa sig efter ert nya liv.
    Helt ärligt låter det som han inte är så intresserad av och ha barn och vara med och dra sin del. Klart han kan träna någon kväll i veckan o lite på helgen. Men sovmorgon och nätter måste ni börja dela, annars kommer du bränna ut dig.

• Anonym (Jisses)
    smirreochsmulan skrev 2022-05-04 10:30:50 följande:

Nu när jag tog upp detta så förstår han inte alls vad jag pratar om utan sa att han ska fråga alla ja känner om dem har samma uppfattning

Du kommer bränna ut dig. Kanske inte nu, men inom ett par år. jag har själv levt med en mansbebis och det har satt sina spår.

Följ kontot mansbebisar på insta, det har hjälpt mig att förstå att jag inte var ensam om att manipuleras att ta allt ansvar för allt.
    Din man behöver förstå och hjälpa till mer. Lämna allt ansvar för barnen till honom en vecka och se om han klarar det och fortfarande orkar med sina hobbies.
Svar på tråden Egentid