Inlägg från: Anonym (Ted) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ted)

Vad tänker du om ditt eget utseende? Snygg/ medelmåttlig/ful

Snygg i skolan, snygg även nu. Håller mig dessutom i trim. Men man kan ha dåliga dagar oavsett.

• Anonym (Ted)
    Anonym (Alicia) skrev 2022-05-05 19:26:36 följande:

Jag är snygg. Tyvärr har det ökat på mina narcissistiska drag, och min personlighet är outvecklad. Räknar med livskris den dagen utseendet har förfallit helt.

Jag förstår vad du menar, men förfaller går långsamt om man håller igång. Så vi hinner nog vänja oss. We can do it!
  • Anonym (Ted)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-05-05 20:13:39 följande:

Jag tycker och har jämt tyckt att jag är ful. Dock kan ju alla se lite bättre ut med smink.

däremot har jag en snygg kropp, antar det är därför jag fått killar. Det är också den jag fått komplimanger för i mitt liv

En fin kropp kommer man långt med hos oss män, ingen tvekan om den saken.
  • Anonym (Ted)
    Anonym (Jan) skrev 2022-05-06 21:40:07 följande:
    Det är lugnt. Det är klart att du får fråga. 
    Helt klart. Det är insidan som är avgörande.
    För mig är utsidan viktig, och det gäller nog dom flesta. Även om det inte är ok att medge det i många sammanhang.

När det kommer till en livspartner ska man vara kräsen. Jag vill ha både en fin insida och utsida.
  • Anonym (Ted)
    Anonym (Jan) skrev 2022-05-07 09:43:28 följande:

Naturligtvis har utsidan betydelse i den meningen att hon är rädd om sitt yttre och den personliga hygienen, men för mig är insidan avgörande. En tjej med vacker utsida, men som som är ytlig och en räpa på insidan tappar jag intresset för omgående. 

Ordet ytlig används tyvärr mest av fula människor för att hitta ett sätt att trycka till snygga människor. Man kan vara både snygg och en sympatisk människa, men det blir för mkt för oss svenskar med jantelagen runt hörnet.
Svar på tråden Vad tänker du om ditt eget utseende? Snygg/ medelmåttlig/ful