Inlägg från: linaaaag |Visa alla inlägg
  • linaaaag

BF JANUARI 2023

Hej . 

Jag är i vecka 7 (6+2) och oj vad jag kräker . Mår illa konstant och spyr var tjugonde minut ungefär och gjort det de senaste 10 dagarna . 

Jag har två MA tidigare i bagaget som upptäcktes på ultraljud i vecka 9-11 men hade avstannat någon vecka tidigare . 
    Vid de graviditeterna hade jag inte mycket symtom förutom ömma bröst och trötthet så jag inbillar mig att det är positivt att jag mår illa ? 
    Eller det har säkert ingen påverkan alls egentligen men känns lite optimistiskt att graviditeten skiljer sig från de tidigare som inte slutade bra . 

Men jag är fortfarande sååå orolig och kommer inte kunna andas ut förrän jag ska på mitt ultraljud 15 juni . 

• linaaaag

Hej ! 

Jag är i vecka 11 (10+0). 
    Jag har kräkts och kräkts i över 5 veckor nu. Från morgon till kväll varje dag . De två senaste dagarna har jag endast spytt 2-3 gånger. Jag är tacksam för det för det har varit så jäääävla jobbigt men samtidigt blir jag rädd när symtomen minskar för jag har två MA i bagaget . 

var på ultraljud 8+5 och såg en fin bebis med ett hjärta som slog . Ska på nytt ultraljud om en vecka på grund av mina MA. Så det är det jag väntar på nu . 

Svar på tråden BF JANUARI 2023