MagganTop skrev 2022-05-16 17:41:36 följande:
Magnolia: kan ej citera
som vanligt i princip. V 7 nu. men förtränger minsta symtom för är fortfarande livrädd såhär tidigt att något ska gå fel. Har extra mkt molvärk och det upplevde jag inte att jag hade med första barnet
Okej, jag mår också som vanligt men jag är mer tacksam än rädd. Har du fått mf tidigare?
Emzor1 skrev 2022-05-16 16:29:08 följande:
Magnolia: Jag har så fruktansvärt lätt till gråt, jag har gråtit halva dagen utan någon egentlig anledning, annars mår jag bra! Hur mår du?
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Jag mår oförskämt bra! Känner liksom ingenting annorlunda än lite ömma bröst typ, och svajjigt humör vissa dagar. Grät torsdagkväll, fredagkväll, söndagkväll.. haha. Men inga andra symptom.
Lilablommande skrev 2022-05-16 17:07:45 följande:
Är typ lite avis på er som inte väntar första barnet och redan börjar få runda magar, eller iaf kommer att börja få det snart
Själv är jag lite mullig och nu bara extra svullen på ett icke-se-gravid-ut sätt och antar att det kommer ta månader tills man (förhoppningsvis) faktiskt ser gravid ut och inte bara som att man gått upp några kilo av för mycket fikabröd
Längtar såå mycket tills babymagen visar sig!
Ja jag längtar också! Men alltså?. Är det bara jag som tycker det typ kommer bli lite äckligt/obehagligt att känna sparkar? :)