Inlägg från: Isafina |Visa alla inlägg
  • Isafina

BF JANUARI 2023

Hej, jag hoppar gärna in här. Väntar mitt tredje barn med BF 7/1 :) skickade ett meddelande till Lindflower förre veckan & har ansökt till gruppen på fb men inte blivit insläppt än :)

• Isafina
    Palettomte skrev 2022-05-11 12:36:02 följande:

Jag är gärna med i en hemlig fbgrupp. Plussade på bim-4 har ett MA i bagaget och en son på 14månader. bokat tidigt vul för att lugna mina nerver. 

Jag har bokat ett tidigt ultraljud, i vecka 8+4. Har gjort det med dom andra två också, men denna gången har jag haft ett tidigt missfall precis efter nyår så är mer orolig denna gången..
  • Isafina
    1/1 Anonym (1/1), första barnet
    3/1 Lilablommande, första barnet
    3/1 Anonym (Femma), femte barnet
    5/1 Sanso, första barnet
    6/1 MagganTop, andra barnet
    6/1 Viccy, andra barnet
    6/1 Elina24, tredje barnet
    6/1 Maymom, andra barnet
    7/1 PepsiMax95, första barnet
    7/1 Isafina, tredje barnet
    9/1 annaolivia
    10/1 ems1991, första barnet
    12/1 Lindflower
    12/1 Kommendör, första barnet
    12/1 rosen91, andra barnet
    12/1 Minisson, tredje barnet
    14/1 karinbyo, första barnet
    24/1 emzor1, första barnet
  • Isafina
    Willow89 skrev 2022-05-14 08:04:19 följande:
    Tack!! Ja, jag började skaka när det blev två streck, tog ett digitalt där det stod "gravid 2-3". Fattade inte vad jag såg. Som att leva i en dröm? 

Nu är jag superrädd för missfall och inne i det där - berätta för andra eller inte? Min sambo vet såklart och är jätteglad!
    Grattis! :)

Denna graviditeten var inte planerad & var en chock för oss båda. Vi hade ett missfall precis efter nyår (också en oplanerad graviditet) så nu är jag väldigt nojig denna gången. Jag har berättat för två vänner & min ena chef vet. Min man har inte berättat för någon. Jag känner att jag fortfarande är lite chockad över den här graviditeten & har nog inte riktigt fattat det än. Men kommer vänta i alla fall till efter vårt ultraljud den första juni innan vi berättar för fler :)
  • Isafina
    Anonym (Fb grupp) skrev 2022-05-27 22:11:05 följande:

Det finns fortfarande platser kvar i fb gruppen! Skriv ett dm till Lindflower om du vill vara med Baby

Fick en länk för några veckor sedan & skickade en förfrågan då men har inte blivit inbjuden än. 
  • Isafina
    Anonym (Fb grupp) skrev 2022-06-02 11:04:34 följande:

Har alla blivit insläppta i facebookgruppen som vill det nu? 

Nej inte jag.
Svar på tråden BF JANUARI 2023