Fajjer skrev 2023-01-08 02:32:30 följande:
Äter du panpizza med skinka, du som är vegetarian? Tur att du hade en katt som kunde ta skinkbitarna!
Jag kan rekommendera panpizza veggie och panpizza chili cheese. Bägge är vegetariska. chili cheese gillar jag.
Har du katt nu? Jag funderar på att skaffa en. Dom är keliga och mysiga.
Det här var länge sedan! Innan jag blev vegetarian. Men jag har alltid haft svårt att äta kött, så jag petade bort det och gav det till min katt. Han brukade sitta med mig när jag åt. Jag drog bara ut en stol åt honom, så satt han där. Han tiggde inte ens. Men vi hade ett speciellt band till varandra, eftersom jag hade matat honom sedan han var tre veckor gammal. Hans mamma stötte bort honom och då fick han mig istället 😻
Tack för tipset! Jag har faktiskt en panpizza veggie i frysen! Ska äta den någon dag, men har ingen mikro och ugnen är fortfarande helt sotig inuti efter röken som läckte in i mitt kök vid branden i lägenheten under. Måste fixa det snart!
Nu har jag tyvärr ingen katt, men har funderat på att skaffa en. Ja, de är väldigt keliga och mysiga! Det tycker jag du ska göra 👌