Här samlas alla nattugglor!
God morgon!
Eller nästan god natt fortfarande kanske.
God morgon!
Eller nästan god natt fortfarande kanske.
God morgon!
Antigone: det är kanske så man får uttrycka sig för att se det positivt! Rebeller!
Antar att du är på g att sova nu så sov så gott!
Vilken passande grupp för mig. Eller jag vet inte om jag är nattuggla, snarare så att jag sover uselt så jag vaknar väldigt tidigt. Idag blev det 3.30 Nu väntar några timmar innan jag måste väcka barnen.
Av någon outgrundlig anledning är jag fortfarande vaken. Innebär det här att jag kanske sover lite längre imorgon? Till 7 hade varit najs. Eller 6 åtminstone.
Jag tänker gnälla av mig lite också. Det har varit en lite pissig dag ur ett i-landsperspektiv. Jag Har en del tuffa beslut om jobbet att göra. Sen är det lite strul med missbruk i släkten som gnager. Jag är en sån där som har känslorna på utsidan så jag blir rätt påverkad av sånt här. Samtidigt är känslorna underställda förnuftet enligt min logik så det blir lite splittrat.
Jag försöker Leva i nuet. Men det är svårt. Det är så mycket jag vill göra som jag inte vågar. Jag kanske är en feg jävel trots allt? Fast inte på jobbet riktigt. Eller jo på vissa områden. Jag vet inte.
Ah du har känsloåkomman du med. Det har sina fördelar men det kan ju bli ganska jobbigt. Ja det där med staplingen stämmer faktiskt. Har inte tänkt på det innan.
Språnget kanske bara måste tas? Om jag bara kommer på vilket av dem det är.
Kvart i 5 får väl duga. Det kunde varit värre
Hej Madida!
Nu undrar man ju om Madida kommer från Mad Ida som i galna Ida?
Måste ju fråga
Nu flaxar den här nattugglan upp ur sängen! Det blev en rejäl sovmorgon, så nu får jag kamma till fjädrarna, som står åt alla håll, och ta mig an världen igen. För nu har jag ingenting att skylla på
Härligt!
Gött väder idag med, åtminstone där jag är, så kaffe i solen och promenad är mitt råd till alla som läser detta.
Ha en fin dag Antigone.