FredrikLiksom skrev 2023-12-10 22:48:07 följande:
Ok dags för blogg. Jag vet ännu inte vad jag ska skriva men det kommer nog.
Kära Bullen,
jag kastas mellan mitt uppblåsta ego och min självkritik. Jag vet att jag är bäst i världen men jag vet samtidigt att jag är sämst i världen.
Jag har också sett en del tecken på att jag blivit lite gubbfet vilket stämmer bra överens med mina låga energinivåer.
Så jag förstår att jag måste ta mig an det här. Återkomma till forna glansdagar, and beyond helst eftersom mina forna glansdagar kanske inte var så jävla glans.
Jag behöver också skärpa mig rent klädmässigt. Kavaj på alla offentliga uppträdanden. Skägglinjen ska vara knivskarp! Och så ska jag dofta som den man jag är.
Sen ska jag bli ännu bättre på att be folk fara åt helvete. Som ägaren Till den där lösa hunden jag mötte idag. Hen borde jag förklarat the state of the union för.
Sen ska jag banne mig komma i mål på de planer jag har.
Kära Lussekatten,
jag hade också mycket självkritik förr och pendlade mellan det och bra självförtroende. Självkritiken minskade logiskt nog när självförtroendet ökade och sedan dess har jag haft en mer balanserad syn på mig själv. Många (för mig) toxiska människor är borta ut mitt liv och jag är på väg åt rätt håll.
Det är svårt att veta om du blivit lite gubbfet eller om det bara är inbillning (det är det säkert), men det är alltid bra att tänka på hälsan och hålla sig i form, så länge det inte går till överdrift.
Knivskarp skägglinje låter snyggt och svårt! Om jag hade haft skägg hade jag också satsat på det 🤔 Vad vill du dofta? Själv måste jag dofta mig själv aka parfymfritt, för jag får rinniga ögon och börjar hosta annars 😅
Lycka till med dina planer!