fultextad användarhandbok skrev 2023-11-07 21:41:02 följande:
Ja det var inte meningen att tala om för dig vad du ska göra och inte göra. Du har säkert koll på det. Kanske att man mår bra ibland av att gnälla lite, eller att göra sig av med tankar och koncept ett tag, tills bara upplevelserna kvarstår. Fungerar inte alltid så klart, men då och då.
Ingen fara, det kände jag inte att du gjorde. Och råd är alltid bra för det får en att fundera.
Jag kan reglera mitt psykiska välbefinnande och min energinivå med en strikt kost. Det ör otroligt effektivt vet jag genom erfarenhet.
Tyvärr är det så svårt att få motivationen till att göra det. Och nu sitter jag fast i en otroligt stressande miljö som gör att jag är helt uttömd på energi när jag kommer hem från jobbet och då blir det ännu svårare. Jag Skulle kunna byta jobb men det skulle innebära ett misslyckande och bli lite tråkigt eftersom jag faktiskt älskar lite tempo på jobbet, fast inte på den här nivån riktigt.
Jag tror att det kommer lugna sig när alla mina planer är på plats för då kommer det finnas system och principer som gör att jag inte behöver lägga ned Så mycket jobb.