Här samlas alla nattugglor!
God natt!
God natt!
Jaha mina damer och herrar! Då var det äntligen dags för mig att krypa ner under täcket och försöka sova en stund.
Jag önskar er alla en god natts sömn så att ni i morgon kan blända er omvärld med er stjärnglans Och era bländvita leenden.
God natt!
Aniiee: Lycka till!
Fundersam: egentligen inte ok att jobba gratis. Men står du långt från arbetsmarknaden så kanske det är din väg in?
Hur mår ni idag?
Nu gick det inte citera igen.
Aniiee, då håller vi tummarna för att det funkar Och att du vaknar utan huvudvärk idag.
Monsieur Venus, nu Blir man ju nyfiken. Men håller tummarna även för dig att känslorna inte kommer ikapp. Jag är också koffeinkänslig. Jag blir både speedad och typ lite paranoid vid stora mängder.
Droppe ska det stå. Det vore ju konstigt annars
Här är en idé:
A Week on.... Coop X-tra och Eldorado.Så hur mycket man får ner matkostnaderna och om det är värt det.
Natten till idag var en riktig helvetesnatt, så jag hoppas på bättre lycka inatt. Idag har jag gjort allting rätt. Inte druckit kaffe, cyklat upp för ett berg och gått upp i hygglig tid. Om stjärnorna står rätt på himlen, så kommer jag att sova gott!
Aniiee och FredrikLiksom: Tack så mycket! Med så fina lyckönskningar ska det nog gå bra