Här samlas alla nattugglor!
Det är inte ens tidig morgon och jag har redan vaknat. Andra natten i rad. Jag som sov så himla gott.
Ville bara böla lite.
*Räcker dig en näsduk.*
Det är inte ens tidig morgon och jag har redan vaknat. Andra natten i rad. Jag som sov så himla gott.
Ville bara böla lite.
Har haft två bra nätter i rad varav natten till idag får ses som näst intill exemplarisk. Det är inte ofta en får säga det! 😄😊😁 Men nu har jag nog gett upp på sömn inatt... är på tok för upprörd och arg efter några saker som hänt under dagen så det är helt omöjligt att komma till ro. Jag ser hur det låter och jag vet att det inte är bra att påverkas så mycket av saker som händer runtomkring en. Men det brukar inte vara så här extremt. Siktar i alla fall på att få några timmars vila inatt och så blir det nya tag med sömnen imorgon 😴💤🥱
OBS: Oviktigt inlägg! Hoppa över det här om du inte vill slösa bort några minuter av ditt liv 😅 Men jag tycker ändå att inlägget passar i den här tråden, eftersom det handlar om drömmar, så nu kör vi. I natt drömde jag om en ödla som gick runt och grävde en massa gropar och lade ännu fler ägg 🦎 En bit bort satt jag och tittade på, samtidigt som jag försökte välja glass i en frysbox. Drömmen utspelade sig i ett ökenlandskap och det var bara jag, ödlan och frysboxen. I frysboxen fanns ett nästan oändligt antal pinnglassar att välja på och alla såg så goda ut, att det slutade med att jag inte lyckades välja någon. Den arbetssamma ödlan stretade på och jag satt och såg på och svettades i solen, trots att den överfulla frysboxen fanns precis bredvid mig. Jag brukar drömma mardrömmar, men det här var en lugn och alldeles meningslös dröm. Undrar hur Freud skulle ha tolkat den. Säkert på ett snuskigt sätt. Ödlan skulle nog vara en symbol för detet, äggen för fertilitet och sexualitet och pinnglassarna ett oändligt antal fallossymboler. Få se vad jag drömmer i natt 😴
Jag gör som jar brukar och svarar på flera inlägg i ett och samma inlägg 😁
Jaha, hur har ni det i adventsnatten?