Här samlas alla nattugglor!
Hur går det Fultextad?
Det är beklagligt att du fått den där diagnosen men jag hoppas att det finns läkemedel som kan hjälpa dig Och att du hittat någon utbildning som passar.
Hur går det Fultextad?
Det är beklagligt att du fått den där diagnosen men jag hoppas att det finns läkemedel som kan hjälpa dig Och att du hittat någon utbildning som passar.
Det var tråkigt att höra att du upplever denna ångest. Samtidigt är det väl vad som sker när man drabbas av något sådant. Jag hoppas du snabbt hittar tillbaka till vardagen.
Eftersom du är ganska klok så känner jag mig rätt säker på att du hittar verktygen för att se det fina i tillvaron. Även om klokheten ibland kan vara det som sätter en i gungning.
För mig går det som vanligt, jag tar mina vardagsproblem och förstorar dem så jag kan grubbla. Patetiskt kanske. Men antagligen genetiskt och därav är jag ändå lite skuldfri. Jag blir bättre och bättre på att tänka rätt så det blir nog bra.
Ha en fin dag!
Nu har jag köpt melatonintabletter som kanske kan hjälpa mig att vända på dygnet! Det är en snabbkur på några dagar som är till för att bota jetlag. Jag har ju kronisk jetlag, så vi får hålla tummarna för att det blir bättre. Imorgon ska jag ta första tabletten 😊
Melatonin är det ämne i kroppen som reglerar sömnen (signalerar sömnbehov) i förhållande till dagsljuset. Det går även att framställa syntetiskt. Har aldrig hört talas om biverkningar överhuvudtaget. I USA är det jättevanligt och säljs i varenda butik, avsevärt billigare än i Europa.
Poängen med tabletterna är att man skall ta dem typ 30min före sängdags samtidigt som man minskar omgivande ljus (belysning). Många affärsmän som reser över tidszoner använder Melatonin på flyget och sätter på sig en ögonbindel efter att ha tagit tabletten.
Jag testade själv några gånger med gott resultat, främst för att reglera "jet-lag" vid resande.
Hej allihop förresten! Ett tillfälligt inhopp bara...
Jag har inte sett en enda av de listade filmerna, så jag kan just inte kommentera det hela närmare.
Godkväll på er. Hoppas allt är bra med er.
Aniiee, jag har skickat ett PM till dig.
Angående melatonin har jag inte riktigt kommit mig för att prova ännu, det får således bistå ännu ett litet tag. Från det ena till det andra, i morgon fyller landet 107 år som självständig nation. 2017 då det fyllde 100 år skulle ni ha sett, det var fint. Innan självständigheten var vi ett ryskt storfurstendöme och innan dess en del av Sverige. Med Ryssland har vi inte så mycket gemensamt, mycket mer med Sverige däremot, utan att vara någon Sverigekännare. Det finns en hel del skillnader med.
Shhhhh.......
Ett riktigt gott nytt år och god fortsättning till er alla!