Här samlas alla nattugglor!
Ja så var det nu. Eller snarare att alkoholen var en biverkan av det sociala umgänget. Det var det man gjorde liksom.
Vi får se om det blir nog segling. Försökte få med nån kompis men det gick inte och då fegade jag ur.
Nu vet jag inte hur du känner för din tankekapacitet men du behöver nog inte tvivla. Det är tydligt att du analyserar mer än gemene man. Men visst är det så att ju mer man vet ju mer blir man medveten om vad man inte vet?
Jag hoppas det blir bättre med orken. Är det medicinen som gör sitt? Fast du kanske aldrig började med den.
Trädgård låter sjukt kul. Ibland har jag tänkt tanken att göra något liknande. Men jag är så fast i mitt yrkesliv så det skulle vara jobbigt rent ekonomiskt att lära om sig Nu när jag äntligen nått en bra lönenivå. Men det finns någon omedelbar bekräftelse i att syssla med sånt arbete. Sen är det en stor fördel att få vara ute. Jag lider lite av att sitta inne bakom en skärm hela dagarna. Jag tror att du valt precis rätt.
Ja det finns fördelar med att leva i framtiden. Jag har ganska långt framskridna planer på både ditten och datten och det har verkligen hjälpt mig framåt. Åtminstone yrkesmässigt.
Säkert har du redan tänkt igen massa olika möjligheter till andra aktiviteter att ägna sig åt, men skridskor och speciellt långfärdsskridskor kan vara fantastiskt fint. Klimat- och väderberoende förstås. Dykning kanske skulle vara spännande, jag vet inte.
Det ligger väldigt mycket i det, det var helt träffsäkert. Då man vet något märker man hur mycket man inte vet. Jag provade men det kändes som inte bra, tydligen kan kan det vara övergående med ibland, vet inte heller vad som framkallades av mina egna förväntningar. Jag kanske återkommer till frågan och kanske provar igen.
Ja, det har ett ekonomiskt pris, så det man investerar i en ny utbildning eller inriktning måste kännas att den väger tyngre. Vilket inte heller är så lätt alltid då man lever utefter sina ekonomiska resurser. Vad skulle du vilja göra, om du fick välja helt fritt och ungefär samma lönenivå som nu? Kanske att det går att väga upp innesittande på jobbet just genom någon fritidsaktivitet? Jag vet inte. Ja, att få vara ute är skönt, trädgård och växter kommer nog att bli lämpligt.
Det är bra, att man ändå har tankar och idéer som driver en framåt, känna igen mönster och kunna dra adekvata slutsatser ur dem.