Här samlas alla nattugglor!
SweeneyTodd: Hur gick det? Lyckades du somna i hygglig tid? För mig blev det en ovanligt tidig kväll. Somnade redan innan kl 2 för ovanlighetens skull. Men då vaknade jag tidigt istället
SweeneyTodd: Hur gick det? Lyckades du somna i hygglig tid? För mig blev det en ovanligt tidig kväll. Somnade redan innan kl 2 för ovanlighetens skull. Men då vaknade jag tidigt istället
Idag är jag deppig.
Jag vet att jag är priviligerad och får därför dåligt samvete för att jag känner så. Det kanske är helt fel tråd för detta men eftersom jag använt den som dagbok innan så gör jag det nu med. Man måste bara få ut det i cyberrymden liksom.
FredrikLiksom: Det är lite gott & blandat. Både bra och dåligt. Jag gjorde en otroligt jobbig grej idag, som jag hade fasat inför länge. Trodde jag skulle må fruktansvärt efteråt, men konstigt nog gjorde jag inte det. Jag kände mig bara lite tom och nu väntar jag på att känslorna ska komma i kapp. Men förhoppningsvis gör de aldrig det. Förutom det, så svepte jag två koppar kaffe efter lunchen. Egentligen tål jag inte kaffe alls, utan förvandlas till en nattdemon som är vaken dygnet runt, men det struntar jag i ibland. Kaffet var jäkligt gott jag har varit speedad sedan dess
Nu gick det inte citera igen.
Aniiee, då håller vi tummarna för att det funkar Och att du vaknar utan huvudvärk idag.
Monsieur Venus, nu Blir man ju nyfiken. Men håller tummarna även för dig att känslorna inte kommer ikapp. Jag är också koffeinkänslig. Jag blir både speedad och typ lite paranoid vid stora mängder.
Droppe ska det stå. Det vore ju konstigt annars
Natten till idag var en riktig helvetesnatt, så jag hoppas på bättre lycka inatt. Idag har jag gjort allting rätt. Inte druckit kaffe, cyklat upp för ett berg och gått upp i hygglig tid. Om stjärnorna står rätt på himlen, så kommer jag att sova gott!
Aniiee och FredrikLiksom: Tack så mycket! Med så fina lyckönskningar ska det nog gå bra
Kokosnötmjölk: Jag har faktiskt en bra period! Ett tips är att lyssna på någon bra podcast tills du somnar. Det brukar jag göra.