Här samlas alla nattugglor!
Hallå! Någon här?
Hallå! Någon här?
Nu har jag spelat Final Fantasy XVI i 35 timmar. Jag... vet inte riktigt vad jag ska säga....
Nu packar jag väskan och reser bort. Jag är som vanligt tillbaka innan ni hinner blinka eller sakna mig det minsta 😂
Dum fråga; är någon här intresserad av min rework/omskrivning av Maktens Ringar? För isf ska jag börja uppdatera den tråden igen. Eller bara flytta in alltihop hit....
Jag hoppade jämfota ur holken och kraschlandade i närmaste buske. Semestern blev alltså inställd. När jag ställde klockan på den obarmhärtigt tidiga tiden kl 9 (ja, jag vet att det egentligen inte är tidigt) blev jag så stressad att jag inte kunde somna på hela natten. Om det bara hade varit en vanlig semester hade jag åkt ändå, men nu var det tänkt att jag skulle cykla hela dagarna och vandra över ett berg. Men skam den som ger sig. Jag kommer att göra ett nytt försök så fort solen tittar fram igen. Då säger jag inte hej då innan, utan kastar mig rakt in i reserapporten 😎
Istället för semester har jag ägnat mig åt att plocka svamp, minus plocka och svamp. Jag gick runt i skogen och letade, men hittade bara en liten rackare som var stor som en ärta. Den fick inte följa med hem 🍄 Det var allt för mig för den här gången! Hoppas ni njuter av sommaren precis som jag 🌞