Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Tack flygirl!
Någon vaken?
Ser inte ut att bli mycket sömn för min del i natt...
Snart är klockan 12 och jag är inte ett dugg trött.
Någon vaken?
Hej i stugorna.
Har ni haft en bra jul och nyår?
Så... Ser vi fram emot några filmer/spel/konserter/nöjen i sommar eller är det helt dött på den fronten?
Hej på er.
Det har gått 3 månader och tråden är död. Det var väl sorgligt. Men men, så kan det gå.
Jag hoppas ni mår som ni förtjänar, vilket jag tror betyder att ni mår bra. Jag mår bra. Jag tampas som vanligt med mina i-landsproblem och nu njuter jag av augustivädret.
Det har inte hänt så mycket annars. Vardagen gör mig uttråkad och jag har svårt att hitta stimulans på andra ställen än jobbet. Vilket leder till att jag jobbar för mycket och mår dåligt pga det. Men jag har det bra ändå. Det är det härliga med livet. Att det blir lite bättre ju äldre man blir. Sen kanske ryggen värker ibland och påsarna under ögonen blir större men det finns något fint i det med.
Jag funderar på om Fultextad börjat med medicin eller om det kanske till och med inte behövs.
Jag funderar på Eurydike fortfarande är igång med skulpturerna och om hon i så fall gjuter dem eller gör dem i lera eller vad som helst.
Jag funderar på hur länge SweeneyTodd hängde med i tråden innan hen hittade något bättre.
Må väl och våga er på det ni drömmer om. Om det inte är olagligt då.