Har min sambo tappat lusten?
Hur ser det ut med arbetsfördelningen hemma? Har du funderat på att ta mer ansvar för hemmet och markservicen för att avlasta honom? Han kanske behöver mer egentid för att hitta tillbaka till sin lust.
Hur ser det ut med arbetsfördelningen hemma? Har du funderat på att ta mer ansvar för hemmet och markservicen för att avlasta honom? Han kanske behöver mer egentid för att hitta tillbaka till sin lust.
Tack för in-put, jag upplever det idag som rätt jämt fördelat. Sen om han inte orkar så tar jag gärna och gör det, och samma sak gäller när jag inte orkar. Om ingen av oss orkar får det vänta. Jag upplever det som att han har fritiden, men jag ska absolut kolla om det är relaterat till det.
Jag är bara så orolig att det är jag som blivit oattraktiv, eller att jag är FÖR initierade till sex osv. Kan killar känna att det är jobbigt att ens tjej som initierar till sex? (Missförstå mig rätt här, alla kan tycka det är jobbigt om man inte är sugen, men jag tänker mer att han vill vara den som initierar eller nått..) Förut var det mest han som kom och uttryckte sin vilja till att ha sex (jag hann sällan före så att säga).
Situationen suger