Inlägg från: Anonym (Oxå nr 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oxå nr 2)

Fick veta att jag är den andra kvinnan.

Anonym (Den andra kvinnan) skrev 2022-04-20 18:29:16 följande:
    Jag tänker innerst inne så jag med, men hjärtat och hjärnan går inte riktigt hand i hand. Saknar honom jättemycket och vill se han en sista gång. Fast det egentligen är självplågeri. Borde nog inte åka.
    Jag var också "den andra kvinnan" men i 18 mån fast utan löfte om framtid. Han avslutade mig nyligen när de plötsligt separerade. Det är ok, vi hade aldrig nån plan om ett riktigt fh..
    Så inte riktigt lika. Men, åk inte på resan. 
    Det kommer skada dig mer än du tror. 
  • Anonym (Oxå nr 2)
    Anonym (Den andra kvinnan) skrev 2022-04-20 18:48:11 följande:

Men va? Vad skumt att han avslutade dig om dom ändå separerade. Jag kommer aldrig förstå mig på logiken hos såna människor. Högst oklart. Tror att jag kanske struntar i resan. Eller ska iallafall försöka finna kraft till det så gott jag kan. Det känns inte bra trots att jag skulle vilja ha ett ?fint? avslut. 

Jo men vi har aldrig planerat att skapa något tillsammans så jag är inte förvånad där. Jag är äldre än honom och han har hemmaboende barn, mina har flyttat. .

Det finns f.ö inga "fina avslut"

Förnedra inte dig själv mer. Han har blåst dig och kommer fortsätta med det om du inte avslutar. 
    Blocka. Det finns inget "försöka" blocka heller. 
    Om han skiljer sig kommer han troligen välja en annan än dig för att slippa riskera att omgivningen räknar ut att du fanns med i bilden för tidigt. 

Låter hårt men.....
  • Anonym (Oxå nr 2)
    Anonym (Oxå nr 2) skrev 2022-04-20 18:58:44 följande:
    Jo men vi har aldrig planerat att skapa något tillsammans så jag är inte förvånad där. Jag är äldre än honom och han har hemmaboende barn, mina har flyttat. .

Det finns f.ö inga "fina avslut"

Förnedra inte dig själv mer. Han har blåst dig och kommer fortsätta med det om du inte avslutar. 
    Blocka. Det finns inget "försöka" blocka heller. 
    Om han skiljer sig kommer han troligen välja en annan än dig för att slippa riskera att omgivningen räknar ut att du fanns med i bilden för tidigt. 

Låter hårt men.....
    Precis som "min" inte kommer bli ihop med mig, risken är för stor att frun lägger ihop två och två. 
    Jag var bara en sexleksak. På ett vis är jag lättad nu för jag behöver inte vänta på att han skriver och vill träffas. 
  • Anonym (Oxå nr 2)
    Anonym (,.kl-njuilyuk) skrev 2022-04-20 19:24:11 följande:

Har du bevis i form av sms där det tydligt syns att det är från honom kan du ju helt enkelt skriva ut dem och skicka via posten eller lägga i brevlådan om de bor så till att du kan det. 

Kan du få tag i hennes mailadress så maila från ett konto skapat enkom för det eller starta ett nytt facebookkonto och kontakta henne visa det. 

Givetvis använde han sig av alla lögner han kunde för att få dig att stanna. Det är ju jobbigt att hitta en ny att ljuga för och försöka få till det med. 

Killarna som säger 'för barnets skull' tänker antagligen på om de själva vore i en sån sits att de inte vill bli avslöjade 

Nej då....De hittar nya. Hon är inte den sista. Inte jag heller. Fast nu ligger ju "min" i skilsmässa men i nästa fh kommer han vara otrogen igen. 7
  • Anonym (Oxå nr 2)
    Ascendere skrev 2022-04-21 07:35:56 följande:
    Som man kan jag säga att logiken troligen är att han nöjer sig med lite mindre för en affär vid sidan av, men når han är singel och kan leta efter en seriös relation har han mer att erbjuda och siktar därför högre.
    cyniskt men troligen sant. 
    Ja det tror jag med. Nu kan han träffa vem som helst och hur många som helst utan att smussla. Han kan även dejta hemma i sin bostad vilket inte varit möjligt tidigare. 
    Vet inte om det där med att sikta högre var ett försök att vara jävlig med mig men det fungerar iaf inte. Jag är äldre och har vuxna barn, han yngre med lågstadiebarn så nåt förhållande mellan oss är inte aktuellt och vi har heller aldrig "drömt" om en framtid tillsammans. 
    Jag var sex vid sidan om. Inget mer. 
Svar på tråden Fick veta att jag är den andra kvinnan.