Inlägg från: Anonym (Lovisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lovisa)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 13:42:40 följande:
    Det vanligaste är dock att tjejer inte får orgasm vid sex
    Sluta säg att tjejer inte får orgasm av sex. Skriv i så fall av enbart penetrerande sex. Sex är så mycket mer än penetration dessutom. Jag har sedan jag var tonåring behövt pilla lite på klitoris för att komma men på senaste åren kan jag ibland komma utan det och då av enbart penetration. Det är faktiskt inte så stor skillnad i upplevelsen. Det är ju knappast så att man kan säga att jag inte kom av sex innan. Ibland kan det underlätta med någon annan stimulans än bara penetration och det kan vara just att pilla på klitoris eller för mig kan det vara bröststimulans eller analplugg eller något annat. Sen tycker jag det är fel att säga att bli slickad är förspel, det kan vara något man börjar med men också något man slutar med. 
  • Anonym (Lovisa)

Till TS kan jag bara säga att jag reagerar på att han inte verkar vara så trevlig. Dels sättet han behandlade dig när han inte kom och att säga att det inte är någon idé att försöka ge dig orgasm. Om du kan få orgasm själv ska du nog lyckas få det tillsammans med någon annan. Eller i alla fall försöka. Sen ska det inte vara en jakt på orgasm men att försöka göra det skönt för varandra tycker jag känns viktigt.

• Anonym (Lovisa)
    Anonym (U) skrev 2022-04-21 08:47:11 följande:
    Han är 25! Men han sa att tjejer inte har förmågan att komma. Och dom som kan sköter den biten själv typ 
    Att smeka sig under tiden tycker jag inte är att sköta det själv. Det är fortfarande något man gör tillsammans. Varför uppmuntrar han dig inte att göra det i så fall?
Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer