Inlägg från: EmmsanBliss |Visa alla inlägg
  • EmmsanBliss

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Men? är det bara han som ska komma??
    kom du eller var du ens nära på att komma??
    förstår inte det handlar inte bara om killen? dessutom är det egentligen inget att skryta om ifall killen kommer på mindre än två min i längden kommer det förstöra ens relation? det ska vara lika skönt och viktigt för dig att komma som för honom. kan han inte komma är det kanske fel på honom inte på dig.

• EmmsanBliss
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 10:54:25 följande:

Nej jag kom inte. Inte ens i nära. Aldrig fått orgasm. Men han säger att tjejer inte kan det eller har svårt så därför tycker jag inte han ska behöva kämpa fram min orgasm 

Men va?? Haha förlåt men det är ju bara löjligt självklart kan tjejer/ kvinnor få orgasm av sex, det finns studier på det.
    Antar att ni som skriver att man inte kan de är väääldigt unga och eller har blivit manipulerade till att tro det. Men det är som du säger att det tar mer tid och ?prestation?.
    Är en kille inte villig att ge dig det varför ska du göra det för honom då?
    Det är helt ofattbart och löjligt.
    Har själv varit med ett par killar som bara brytt sig om att de ska komma har inte ens frågat mig om jag kommit och jag säger ALDRIG MER!
    Jag är själv 28år jus fyi:)
  • EmmsanBliss

Det vanligaste är att få orgasm när man onanerar eller har sex med någon eller några andra. Hur lätt eller svårt man har att få orgasm kan skilja sig från person till person. Men rent fysiskt finns det inga skillnader som gör att det skulle vara lättare eller svårare att få orgasm för att du har penis eller snippa.

Att du inte får orgasm kan bero på en massa olika saker. Det kan bero på vilket sätt du har sex, vem du har sex med och hur relationen till den personen är, hur du mår eller vad du exempelvis varit med om tidigare i livet.

Andra saker som kan påverka är till exempel att du känner dig stressad, spänd, nervös eller trött. Det kan också bero på att du har svårt att helt fokusera på själva sexet. Att ha sex innebär att ge sig hän och att vara ?här och nu?.

Sånt som kan störa är till exempel oro för att du kanske inte kommer att få orgasm, att du tror att du kanske inte är tillräckligt bra eller snygg, eller att det inte är tillräckligt skönt för den du har sex med.

Om du bara tänker på att du ska få orgasm är det stor risk att det blir svårare eller inte händer alls. Det du ska försöka göra är i stället att inte tänka så mycket på det, även om det är lättare sagt än gjort. Att inte bry sig om att få orgasm, att få kroppen och hjärnan att acceptera att det inte spelar någon roll ökar faktiskt chanserna att få orgasm.

• EmmsanBliss
    PelleKanin skrev 2022-04-20 13:03:00 följande:
    Du har fel, varje timma spenderad på att få en kvinna att komma är en timma förlorad. Kvinnor kan INTE komma av sex. Läs orgasmglappet om du inte tror mig!
    Haha well då kommer det bli ännu svårare för att hitta en kille. Kommer inte vara med en kille som inte kan tillfredsställa mig och 99% av killar jag träffat iaf kör inte förspel eller liknande så? men ja jag klarar mig iof sig bra med mina leksaker haha.
  • EmmsanBliss
    EmmsanBliss skrev 2022-04-20 14:31:54 följande:
    Haha well då kommer det bli ännu svårare för att hitta en kille. Kommer inte vara med en kille som inte kan tillfredsställa mig och 99% av killar jag träffat iaf kör inte förspel eller liknande så? men ja jag klarar mig iof sig bra med mina leksaker haha.
    För mig*
Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer