Inlägg från: Anonym (Hingsten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hingsten)

Hur länge har ni samlag?

Snabbisar under veckan kanske tio minuter per gång. Ordentligt gjort på helgen mellan en och två timmar varav penetration ca 40 minuter. Jag (mannen) brukar spruta i regel tre gånger. Min fru kommer det dubbla.
    Ömma och svullna dagen efter. Så härligt, som ett slags sex träningsvärk. 

• Anonym (Hingsten)

Jag har lärt mig att ta mig till punkten precis innan orgasm och blir helt stilla i eller utanför henne. Då kan jag spruta utan att få orgasm. Sen efter det så kan jag fortsätta bara någon sekund efter igen. Men under den tiden då jag sprutar är jag extremt nära orgasm. Om hon spänner sig eller jag råkar spänna PC-muskeln under tiden få faller jag över "kanten" och kan inte återvända så att säga. Det kan bara vara att hon säger något sexigt så är det kört. Det låter kanske tråkigt att jag inte får orgasm men det är det inte. Jag tycker att det är sjukt sexigt att spruta speciellt i henne. Blir glatt varmt och extra skönt. Sen när jag väl väljer att låta orgasmen komma så blir den extra hård. 
    Om jag får orgasm så är jag som de flesta andra killar/män, dvs inget mer sex den dagen, ha ha ha. 

Anonym (What) skrev 2022-04-23 21:47:03 följande:
    Tre gånger på en sexsektion?? Wow. Min kille behöver vill inte alls fortsätta ens smeka mig efter han kommit och måste vänta flera timmar innan han ens vill att jag rör hans kuk igen, alltså innanhan kan ladda upp igen och komma eller få stånd..:((
Svar på tråden Hur länge har ni samlag?