Cykelhjul skrev 2022-05-24 18:04:03 följande:
Sockerbulle1
Åh det visste jag inte! Kanske tur jag inte visste det för annars hade jag suttit med tempen hela tiden medan jag väntar på mensen haha.
Jag tror jag kommer vänta till fredag, annars kommer jag bli alldeles för nedstämd innan jobbet. Ena appen säger BIM på fredag och då bör väl rfsu vanliga stickor kanske visa om det skulle vara något.
När tänkte du testa? :)
Fagelfri
Jag började den här månaden också :D jag fick dom förra månaden men vågade inte börja kuren då, jag läste att dom kan stoppa ÄL om man tar dom innan ÄL har skett. Så den här månaden började jag inte på dag 14 som läkaren sa till mig för jag hade inte känt av någon ÄL då. Jag har bara ätit tabletterna i 6 dagar , tog sista igår och ska släppa fram mensen nu. Jag är helt ärligt skiträdd för att tabletterna ska stjälpa mer än hjälpa. Men jag har inte haft mellanblödningar på samma sätt denna månad, superskönt som sagt!
Åh samma här! Jag är så nedstämd, har konstant en gråtklump i halsen som vill explodera. Tex vill jag börja gråta nu för att du känner likadant och jag inte är ensam haha
Mår du också illa av tabletterna och halsbränna?
Fågelfri: jag har också varit väldigt varm senaste 6 dagarna, nästan känt mig febrig även i kroppen och huvudet. Tung liksom, men troligtvis ingenting trots det.
cykelhjul: Har BIM imorgon och ska även på aw, så kommer ta ett test på morgonen om inte tant röd dyker upp före. Vet inte riktigt vad jag känner kring det nu.
En kanske dum fråga, hur vet man att det är mellanblödning och inte nidblödning? Får man proverà utskrivet av läkare?