BIM Maj 2022
Fyrklövern: ja det är roligt! Jag vet inte om det är samma för alla, men med mitt mf blev plusset aldrig helt starkt - det syntes klart och tydligt men hcg gick aldrig uppåt.. så när jag tog ett test då två dagar senare var det exakt likadant, den här gången ökar det tydligt Det är som du säger lite nervöst med att testa tidigt, man blir ju så orolig att det inte ska stanna kvar, men samtidigt får man nog försöka tänka att man väntar barn och inte missfall
Linaaaag: STORT GRATTIS! Vad fantastiskt Jag kan absolut inte säga att jag förstår då jag bara har haft ett mf och väldigt tidigt, men jag har försökt lägga testerna åt sidan nu. Jag har tagit 4 tester och sett ökning på alla så försöker sätta mig in i det jag skrev ovan, att jag väntar barn och inte missfall Kanske kan du prata med bm och få lite tips och trix som kan hjälpa mot din oro?
Mitt var väldigt svagt först och blev lite starkare, sen stannade det av helt. Jag blev orolig men slutade testa, sen kom blödningen efter några dagar så klart. Tufft det där att fortsätta testa, man vill veta fast samtidigt inte. Men ja du har så rätt, är man gravid så är man :) då får man försöka glädjas och bara tänka positivt.
Hej .
idag -3 BIM plussade jag äntligen !!! Är överlycklig men samtidigt livrädd för har 3 missfall i bagaget.
Jag vet knappt hur jag ska hantera detta . Oron och ångest över att det ska gå fel igen ? men samtidigt så lycklig !
Stort grattis Lina! Jag förstår också oron. Försök att fokusera på lyckan och om du har svårt att släppa oron så finns det hjälp att få, prata med din barnmorska :) Kram och lycka till! <3