Inlägg från: Rosen3 |Visa alla inlägg
  • Rosen3

BIM Maj 2022

Så tråkigt för er Sockerbulle1, Cykelhjul och Fagelfri :( Jag är i samma situation. Dock lever jag lite på hoppet men tror att det är kört. Är på BIM-3. Testade igår och det var negativt. 
    Känns som att jag har mensvärk så tror den är påväg. 

Hoppas vi kan följas åt i nästa tråd ev :)

• Rosen3
    Sockerbulle1 skrev 2022-05-25 09:51:38 följande:

Vad tråkigt för oss att det inte verkar tagit sig för någon denna gång. Känner dock att det inte är helt kört förrän mensen kommer, tråkigt att behöva vänta på den när man vet att den kommer dyka upp :( vill ju börja om på nytt. 

Förstår inte vad vi gör för fel, eller vad vi kan göra annorlunda  till nästa gång för att lyckas heller :(

Så tråkigt. Men håller med dig att man inte ger upp hoppet förens mensen kommer. Man vill ju ändå bara att den ska komma om det ändå inte blivit något så man kommer igång igen. Usch, denna känslan alltså. När man verkligen tror att det ska bli något. 

Vi fick missfall ganska sent i april med så man trodde ju att det skulle gå fort att bli gravid efter det. Vad man hört i alla fall. Tydligen inte i mitt fall. 

Aha, får ju inte ge upp ännu. Men som det känns nu så kommer de inte blir något :( 

• Rosen3

Testade negativt idag oxå :( BIM på lördag. Nu hoppas man ju på att mensen kommer fort om den ändå ska komma. Jag stannar oxå kvar här tills mensen kommer. Följs vi åt i nästa grupp? :) Skönt att ha någon att bolla med under tiden tycker jag, känns som att dagarna går lite fortare då till ÄL och BIM :)

• Rosen3
    Cykelhjul skrev 2022-05-26 22:34:13 följande:

Jaha nu kom även min mens.. fan en liten del av mig trodde nog det kunde vara något trots allt. Men icke. Det blir att gråta en skvätt och hoppa över till nästa tråd  :( 

Åh så tråkigt :( Känner med dig. Man får gråta lite och sen komma igen. Vi får peppa varandra sedan :) 
  • Rosen3

Fick oxå min mens nu, så jag går över till andra gruppen :(

Svar på tråden BIM Maj 2022