BIM Maj 2022
1/5 Paeonia123
2/5 Fagelfri 8e försöket. 34 år. 2a barnet,1a gemens.
hmm jag är säker på att jag la in mig i en annan BIM-tråd för maj, undrar om det blivit två?
1/5 Paeonia123
Jag har med sen BIM denna månad. tiden sniglar sig fram. Men börjar tyvärr ställa mig in på att det inte tar sig denna gång heller. Så segt! Orkar knappt bli ledsen när jag tänker på det, kanske börjar man acceptera att det kommer ta tid? fast sen när mensen kommer blir jag alltid ledsen ändå?
håller tummar och tår för oss!
Ellamaja: Absolut syns det, grattis!!
Har en lite känslig fråga kanske. Hur tänker ni kring alkohol under cykeln? Känns lite ?fel? att dricka mellan ÄL och BIM. Samtidigt som det känns jobbigt att leva i något jag-är-eventuellt-gravid denna månad. Har blivit rätt många sådana månader nu och det känns nästan lite dumt att inte kunna unna sig? Hur tänker ni?
Jag har aldrig tempat, men får man förhöjd temp vid mens/grav? Jag har heller inte någon känsla utan det känns lite som ett vakuum just nu. Vågar inte riktigt tro och bli besviken.
Provera är tabletter med syntetisk progesteron i sig som ska hjälpa vid mellanblödningar. Och dom har ju biverkningar som påminner om graviditetssymptom haha så jag ska försöka stå ut och inte testa allt för tidigt
Sockerbulle: (kunde inte citera). Mellanblödningar är något du generellt kan ha lite när som och svårt att veta vad som är vad. Men för egen del har jag alltså haft långvariga småblödningar innan mens i flera år. Kan börja blöda allt från 5-10 dagar innan riktiga mensen. Så jag tar provera för att se om blödningarna på sikt avstannar.
Cykelhjul: jag har inga symtom av tabletterna förutom att jag slapp blödningar. Dock råkade jag börja en dag för sent sen åkte jag igår på tjänsteresa utan tabletterna så fick sluta ta dem typ 3 dgr för tidigt så ingen lyckad omgång hehe
Hopp totalt blanky testa tidigt och dippad temp. Så nu är denna månad körd Och jag får gråta en skvätt och sen ta nya tag. 10e gången gillt kanske?
ja provera var sjukt skönt för att slippa blödningarna, mådde bättre av det.får försöka tänka att det inte påverkar fertiliteten?
hörrni tråkigt att det inte tog sig för er denna gången heller. Vi ses i nästa BIM-tråd <3