Inlägg från: Elliot1 |Visa alla inlägg
  • Elliot1

BIM Maj 2022

Hej alla! 

Har inte skrivit något i denna tråd men jag har läst mycket i den :) Nu kände jag dock att jag behövde spy ur mig lite.. 

Det här var vårt 5e försök och min cykel har varit 25-26 dagar sen vi började försöka (trackade den inte innan dess). Jag tempar inte men känner av ägglossningen tydligt och får mycket fertilt sekret osv. Och vi brukar ligga ganska mycket under de dagarna jag känner av ÄL, för att inte missa. Testat ÄL-tester men lagt ner det då jag bara blir stressad. 

Nu sitter jag dock här dag 28 utan minsta tecken på
    mens. Har ont i bröstvårtorna och har typ haft lite molande värk som kommit och gått sen ÄL. Det har jag dock ofta mellan ÄL och mens så inget direkt annorlunda. 

Tagit graviditetstest CD26 och idag CD28, alla negativa.

Om man nu inte får bli gravid denna månad heller, kan man inte bara få sin mens då så man kan gå vidare och ta nya tag liksom? Vet att 5 försök inte är mycket men nu börjar man ju bli frustrerad och jag tyckte liksom bara det var kul och spännande de 2 första försöken? Nu är det ju bara ett projekt och om det misslyckas vill man ju bara börja om. Så sitter man istället här och väntar på en försenad mens! 

Det var egentligen bara det jag ville säga. Behövde någonstans att ta ut min frustration :) :) 

Svar på tråden BIM Maj 2022