Fyrklöverns skrev 2022-05-13 09:08:56 följande:
Det är nog lite tidigt, ägget fäster efter 5-6 dagar och sen tar det en eller två dagar för hcg att upptäckas i urinen. Det testet du la upp, var det testa tidigt? Du tog det bara nån dag efter ägglossningen om jag räknar rätt. Borde inte kunna visa så tidigt, men hoppas att du är gravid ändå :) symtomen är riktigt lovande, kanske är det livmodern som expanderar om ägget börjar ta fäste :) CB digital verkar vara de mest pålitliga enl min erfarenhet, det visade trots att jag hade knappt synbart test på vanlig sticka. Det är många test som visat svaga linjer men det inte varit något annars. Det finns en chans att det digitala kan visa på söndag, då är du äl +7 eller 8. Om du inte vill slösa det så tidigt kan du testa med något tidigt test så länge och vänta nån dag till :)
Precis tog testet två dagar efter ÄL, dock är jag lite osäker på när det var ÄL eftersom jag tog ut min p-stav i april, men enligt appen så är hade jag ÄL då och vi myste under hela min fertila vecka.
Testet jag la upp var tidigt test. Jag ska nog göra som du säger, ta ett billigt tidig rfsu test på söndag och se innan jag använder cb. Hur håller man sig sysselsatt och tålmodig? Hjälppppp. Har haft konstant molande värk i flera dagar.