Inlägg från: Aducia |Visa alla inlägg
  • Aducia

BIM Maj 2022

Hej!

Hoppar in här istället då jag inte visste om BIM var i april eller maj men ni utgår jag ifrån vad jag alltid haft. BIM blir då 3 maj som det ser ut just nu. Kan inte bekräfta ägglossning alls denna månaden så vi får se. Brukar vara dag 25, men då jag haft feber har jag inte kunnat tempa utan jag går på mitt sekret.

Såhär ser min karta ut hittils, märkliga spottings som jag aldrig haft innan på detta sättet så får se om det påverkar ägglossningen.

Jag har antagligen ägglossning idag/ikväll som jag brukar, men vi får se. Spännande. Är vi fler här som tempar? Har någon ungefär samma BIM?

Nu råkade jag kanane bifoga 2 likadana bilder eller så kom inte bilden alls, då får det vara så haha!

• Aducia
    BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia
    Rosahimmel86 skrev 2022-04-20 22:13:47 följande:
    Hej!
    Vad spännande 
    Jag lade till er på listan Aducia och Ringingrid 
    Jag tempar inte men tänker köra med äl stickor denna omgången:)

1/5 Paeonia123

1/5 augusta0
    2/5 Fagelfri 8e försöket. 34 år. 2a barnet,1a gemens.
    2/5 Ringingrid 
    3/5 Aducia
    5/5 millionvoices
    5/5 pepsin
    15/5 emzor1
    19/5 Rosahimmel86 35 år, 3:e försöket 5:e barnet 
    Tack så mycket! 
    Spännande med Äl stickor!
  • Aducia

Utebliven ägglossning verkar det som så gissar på bortfallsblödning när som helst!

• Aducia

Dag 34 och ingen ägglossning än, aldrig hänt så är smått förvirrad :/ 

• Aducia

Plussade idag. Ska ta  digitalt någon dag men vet ej när. Är lite chockad 

• Aducia
    Fagelfri skrev 2022-05-13 18:31:46 följande:
    Hej alla! Vill någon hjälpa mig att tolka ÄL-test?

jag har tagit hela veckan. NC säger jag borde ha ÄL på söndag och denna månad testar vi ÄL-tester för första gången också. I förrgår och idag var svaga test-streck dvs. Negativt. Igår var det starkt men oklart om det är Linda starkt som kontroll-strecket? jag och mannen är oense om det är positivt eller ej?

iom att det blev svagare idag så borde ju peaken då varit igår? igår hade jag också väldigt ÄL-smärta så jag fick använda vetekudde. Någon rutinerad testare där ute? Bifogar gårdagens bild.
    Skulle säga positivt på det där, innebär att du ägglossar inom 24 timmar om den går igenom :) 
Svar på tråden BIM Maj 2022