BIM Maj 2022
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Här är tråden för oss Med BIM i Maj
Jag har BIM 28 Maj
Vi kunde inte försöka i April eftersom min man var bortrest
Vi jobbar på ett syskon och jag hade ett missfall i Mars
Så nu hoppas vi verkligen på ett plus
Jag börjar på en lista
BIM Listan:
28 Maj Rosahimmel
FruPea, då skulle BF bli i början av januari i alla fall :)
Jag har precis tagit ett positivt ÄL-test efter att för första gången någonsin haft medvetet oskyddat sex. Timingen blev inte perfekt då killen bor i UK och våra möjligheter till sex är begränsade, men i teorin skulle det kunna ta. Så vi får se :) Om jag då har ÄL imorgon innebär det BIM 1/5 enligt min app. Spännande.
1/5 augusta0
5/5 millionvoices
28/5 Rosahimmel
Lägger till mig själv här, plussade förra veckan men fick missfall nu i helgen..
1/5 Paeonia123
1/5 Paeonia123
Korrigerar mitt datum då jag fick mens en vecka för tidigt
1/5 Paeonia123
1/5 Paeonia123
Hej!
Hoppar in här istället då jag inte visste om BIM var i april eller maj men ni utgår jag ifrån vad jag alltid haft. BIM blir då 3 maj som det ser ut just nu. Kan inte bekräfta ägglossning alls denna månaden så vi får se. Brukar vara dag 25, men då jag haft feber har jag inte kunnat tempa utan jag går på mitt sekret.
Såhär ser min karta ut hittils, märkliga spottings som jag aldrig haft innan på detta sättet så får se om det påverkar ägglossningen.
Jag har antagligen ägglossning idag/ikväll som jag brukar, men vi får se. Spännande. Är vi fler här som tempar? Har någon ungefär samma BIM?
Nu råkade jag kanane bifoga 2 likadana bilder eller så kom inte bilden alls, då får det vara så haha!
1/5 Paeonia123
Hej allihop! Hoppar in här jag med, har bim 2 maj. Första försöket med andra barnet. :)
1/5 Paeonia123
Alltså min cykel är såå knäpp. Börjafe testa med äl-stickor i tisdags för tänkte äl skulle vara tidigast på CD 15, dvs idag. Men tycker stickorna bara blir svagare (har tagit 3 st) så isf skedde nog ÄL före cykeldag 13. Förhoppningsvis på CD 12 när vi hade sex? jaja tiden får utvisa! om äl skedde vid CD 12 tajmade vi bara in ett samlag denna gång för jag var magsjuk.. och nästa månad kommer vi inte kunna försöka få min bättre hälft är på tjänsteresa i två veckor. Så segt.
Åh vad spännande!
Själv så börjar jag med ÄL stickorna på måndag.
Mensen tog slut i dag och sen kommer min mam hem på tisdag
Enligt app så ska min äl vara runt den 5 maj men den kan även komma tidigare
Jag har köpt hem ett helt gäng tester från testlagret :)
Wow vad roligt att det bara är den 2 Maj i dag och redan så många plus i tråden :)
Här har jag ÄL strax och testar med stickor för att inte missa stegringen
Jag hoppas så denna månaden <3
BIM+1 idag. Fick en liten känsla eftersom mensen inte kom igår. Jag är i chock!
Hur går det för alla?
Själv så går dagarna ganska snabbt framåt
Jag har en känsla av att det inte blev något denna gången. Enligt ÄL stickorna så hade vi mys dagen innan dom blev som starkast
Men enligt min kalender så var det 3 dagar innan ÄL
Sen kom livet emellan och vi hann inte med mera.
Jag tänker testa om en vecka så får vi se :)
Igår på ÄL+9 så tänkte jag att äsch jag tar ett test, jag såg att något var där men då det är otroligt tidigt att plussa ÄL+9 så försökte jag strunta i det.
Tog ett nytt imorse och samma streck dök upp igen lite starkare, jag tror jag är gravid igen! - hoppas det stannar denna gång!
Hej på er
Här kom mensen 6 dagar tidigt denna gången
Den gjorde samma sak förra månaden
Jag vet inte vad som har hänt för såhär har det aldrig varit innan
Tyvärr blev det ju inget plus för mig i maj, jag hann inte ens testa mig.
Nästa månad är mannen bortrest så vi får prova i juli igen.