Inlägg från: Anonym (Besserwiss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Besserwiss)

Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?

Hur man än vrider och vänder på det, så är det ju alltid den med minst lust som måste bestämma. Det finns ju inget som heter "omvänd" våldtäkt men i längden kan nog upplevelsen av att aldrig få ha sex och känna sig bortvald liknas vid en sexuell kränkning, av annan art men ändå.

• Anonym (Besserwiss)
    Anonym (Oduglig) skrev 2022-04-11 14:34:46 följande:
    Så gjorde vi med, vi kom överrens om söndag kväll. Det funkade dock inte en enda gång, redan första söndagen ville hon inte.

Så nu lever man sitt liv utan sex, vilket känns tragiskt. Jag vill inte skilja mig, vi har det ju så bra på andra sätt. Jag vill inte heller vara otrogen. (Faktum är att efter ett antal år utan sex så är jag totalt sexuellt nedbruten, jag skulle inte våga försöka ha sex med någon ny. Och efter att ha blivit avfärdad så många gånger av min fru vill jag inte försöka där heller.)
    Du får väl onanera. Det är det många män som gör.
  • Anonym (Besserwiss)
    Ascendere skrev 2022-04-12 12:31:52 följande:
    Har personligen haft sex med en kvinna samtidigt som hon var sjukskriven för utbrändhet. Hon berättade att hon mådde bättre efteråt. 
    Samtidigt som utbrändheten vad skälet att hon inte hade någon lust till sin man. 
    Verkligheten är spännande och mångsidig minst sagt... 
    och så säger man att otrohet är dåligt, stämmer kanske inte alltid då....
  • Anonym (Besserwiss)
    Kirrow skrev 2022-04-13 11:21:43 följande:

Tack!

Vi har två små barn. Vi är båda hälsosamma, fräscha och snygga personer med bra jobb och fint hus. 

Min sambo har alltid haft höga krav på sig själv och livet så hon förstör en del för sig själv men även barnen suger ur all kraft hon har.

Imorse kände jag att jag måste göra något så tvingade henne att boka psykolog vilket hon gjorde. Föreslog att hon kan lämna mig och jag förstår isåfall. 

Vill att hon ska må bra oavsett om vi lever ihop eller inte. 

Omställningen att bli singel och varannan vecka och flytta till lägenhet känns konstigt.

Såklart hoppas jag att vi kan leva ihop men vill inte leva med ångest och känna mig oälskad.

Jag tror den springande punkten här är, höga krav och så får man barn med allt det innebär. Dom måste ju också vara perfekta.

Sexliv? Det får inte plats i den här ekvationen.
  • Anonym (Besserwiss)
    Pope Joan II skrev 2022-04-14 12:23:47 följande:
    Exakt.

Om kvinnan hade varit villig att själv försöka göra något åt saken så att ts på det sättet kunde känna att hon var investerad i förhållandet och angelägen om en förändring så hade det varit ett incitament för att stanna men så är uppenbarligen inte fallet och då tycker jag för min del att han bör lämna. Gör han inte det så väntar massor av år av total sextorka och det är ju inget bra sätt för en människa att leva. 
    Ja, för den som inte vill ha sex så är ju sextorka alldeles utmärkt. Tyvärr är det detta som verkar vara det vanligaste förhållandet....man får nöja sig med de smulor som blir kastade när partnern är "på humör" eller tycker att det blir rent pinsamt att det gått så lång tid sen sist....för dom vill ju ändå vara "normala"

Håhåjaja.
Svar på tråden Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?