Inlägg från: exandthecity |Visa alla inlägg
  • exandthecity

Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?

Anonym (Jobbigt) skrev 2022-04-11 18:40:16 följande:

Jag hade inte heller någon sexlust när barnen var små. Dels var det nog att jag gjorde 95% av allt hemma och med barnen och han kunde segla in och leka en stund då o då och sedan försvinna in på toaletten i timmar eller jobba över. Dels var det som om sexlusten dog efter många år av p-piller, det tog flera år för lusten att hitta tillbaka efter jag slutat med dom.

Nu kan jag glatt säga att jag är mitt i förklimakteriet med diverse symptom och en ständigt växande sexlust som nästan känns pinsam. 

jag fattar inte grejen med p-piller om man lever i en fast relation. Då bör man ju kunna snacka med varandra och komma överens att inte lägga satsen vaginalt om man inte vill ha barn.

Jag snackar alltså inte om CI utan att undvika vaginal penetration då man är ens i närheten av utlösning (mannen).

Man kan ha skönt (båda parter) på så många sätt..

• exandthecity
    Kirrow skrev 2022-04-13 21:10:49 följande:
     njaa det är min kvinna som har höga krav på sig själv. På mitt jobb som är mansdominerat har kvinnorna betydligt högre krav på sig själva än oss män. Vi män däremot är mer tillåtande och hjälpsamma mot kvinnorna skulle jag säga.
    ger det utdelning i kopiatorrummet på firmafesten sedan?
Svar på tråden Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?