Guldnovan skrev 2022-04-12 09:37:43 följande:
Absolut blir jag och många med mig kåt av kyssar. Det kan även få mig att vilja ha mer. I rätt sammanhang och tillfälle. Naturligtvis. Älskar att kyssas.
Det är däremot inte de kyssarna jag menar.
Jag hade inga problem att kyssa min man utan att bli kåt. Utan att automatiskt leda det till att ligga. Utan att ta honom i skrevet och jucka på honom. Utan att säga "du gör mig så kåt, känn vad du gör med mig"
För det gjorde han och säker fler..
Det gick liksom inte att bara att kyssas en gång och fortsätta med det man gjorde. Handen hamnade direkt på bröstet. Stånd på en sekund och det gick ju inte att inte låta mig veta. Där och då blev det ofta helt fel för mig. Det var säkert länge sedan vi hade sex men ändå....
Ser du skillnaden? Han gjorde inte det.
Jag vet att jag inte är ensam om att känna så här.
Jag kan kyssa honom och sen är det bra. Pussa honom och sen är det bra.
Det som var jobbigt var pressen att det måste leda till ligga bara för att man kysser varandra. Den känslan kanske jag inbillade mig ibland men den var trots allt där.
Det där är ju en klassiskt fälla. Egentligen upplever jag det som att kyssarna är det som kan tända en kvinna. Men samtidigt kan det ju få till följd att kvinnan INTE vill kyssas för att hon inte VILL bli tänd.
Ursäkta skrikandet, men vill bara peka på det svåra här....