Inlägg från: Anonym (Jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt)

Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?

Jag hade inte heller någon sexlust när barnen var små. Dels var det nog att jag gjorde 95% av allt hemma och med barnen och han kunde segla in och leka en stund då o då och sedan försvinna in på toaletten i timmar eller jobba över. Dels var det som om sexlusten dog efter många år av p-piller, det tog flera år för lusten att hitta tillbaka efter jag slutat med dom.

Nu kan jag glatt säga att jag är mitt i förklimakteriet med diverse symptom och en ständigt växande sexlust som nästan känns pinsam. 

• Anonym (Jobbigt)

Till exinthecity

Nja, det funkar kanske inte för alla att köra avbrutet eller hålla sig till säkra perioder. jag har blivit gravid på det sättet och ville helt enkelt inte hamna i läget om vi skulle ha ett barn till eller en abort.

att det inte finns fler alternativ på preventivmedel för män än under all kritik. Alltid är det kvinnan som ska skydda sig. Men det är en annan diskussion..

• Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Anonyyym) skrev 2022-04-11 22:54:28 följande:
    Hört talas om kondom?
    Ja, men många män gillar inte kondom.vad gör man då?
  • Anonym (Jobbigt)
    Anonym (var ärlig) skrev 2022-04-14 11:49:02 följande:
    Vissa tycker dock att den som lämnar på grund av obefintligt sex är ett svin som inte fattar vad som är viktigt i livet. Även om du kanske inte hör till dem är det många som gett uttryck för den uppfattningen i trådar liknande denna.
    Men vissa tycker helt enkelt att alla som lämnar en relation är "svin" och borde ha kämpat mer. men livet händer bara en gång och är man olycklig pga något och inte finner en lösning så finns det väl inga val? Varför bry sig om vad andra tycker till den punkt man inte kan leva som man vill? Vill du lämna så gör det. Varför behöver andra veta anledningen? Räcker väl med att förhållandet  inte Fungerade och att du mådde dåligt i det.
Svar på tråden Vad är problemet? Varför vill hon inte ha sex?