• Anonym (Johanna)

Min man smickrar andra tjejer

Min man har försökt närma sig tjejer förut. han skrev med tjejer att han saknade sex och ville ha nån att knulla. Jag råkade se allt då han glömde logga ut från dom kontona. Hitta dock inte spår från att nån tjej nappade på det. Han har rätt svårt att träffa tjejer då många oftast inte vill ge hans en chans. Varför vet jag inte? Men iaf.. efter att jag kom på honom för 1 år sedan så har han slutat söka sig till anda och varit lojal. Har iaf inte hittat nåt tecken På otrohet och han visar alltid vem som skriver ifall jag skulle fråga, vinklar aldrig bort mobilen. dock fick jag höra nånting som jag faktiskt blev ledsen över för en månad sedan. Han va ute på en nattklubb och fick syn på en Tjej han haft sex med förut. Alltså innan han o jag blev ett par. Han hade gått fram och smickrat henne o sagt att hon blivit vacker/snygg... 
    Hon tyckte hans beteende va skumt och avisade han och kontaktade mig... hon visste vem jag var o att han har mig. När jag konfronterade min man så säger han att hon ljög och att dom bara prata, men att han inte smickrade henne på nåt sätt. Vem ljuger!? Tror ni hans intention va att få till det? Kunna vara otrogen? Eller ?? Han säger att han aldrig skulle vilja göra nåt med nån och speciellt inte henne. Har pratat med han och kommer liksom inte längre än så, hur hade ni gjort i min sits?

• Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer
  • Tesskk

Ja extra dåligt på nåt sätt att han först försökt hitta tjejer att ligga med. Sen smickra sitt gamla kk, är ju galet 

• Anonym (Teddy)

Alltid lika trist med människor med ett enormt bekräftelsebehov. Dom blir aldrig nöjda, det är som att dom har ett stort svart ensamt hål i sitt inre som måste fyllas med mer och mer bekräftelse så att hålet inte tar över hela deras liv. Deras dåliga självkänsla kommer att påverka alla deras framtida relationer, något dom ofta inte fattar själva. Det ligger väldigt mycket i det gamla talesättet: du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan. Det betyder att du egentligen inte har förmågan att ge 100 % i en kärleksrelation ifall du hela tiden måste fylla ditt svarta hål med flörtade, uppmärksamhet, bekräftelse. 
    I övrigt så har du skrivit om din man och hans flörtade tidigare eller hur ts? Det blir inte bättre. Han behöver jobba med sig själv hos en psykolog. 

• Anonym (jaha)

Ok, så han har gjort så förut och du valde att fortsätta vara ihop med honom och nu är du jätteförvånad över att han gjort det igen?

Vad hade du förväntat dig, du accepterade ju hans beteende och gav ditt ok till det genom att fortsätta vara ihop med honom trotts det.

• Svennebanan75

Hm? han verkar lida lika mycket av något annat i er relation. Ni behöver nog samtalshjälp och en trygg miljö att våga uttrycka er ärligt inför varandra.

• Anonym (Glädjedödaren)

Tycker väl inte det är så farligt om han är lite otrogen. Vem är inte det liksom? Ja just ja, på FL finns ju änglaskaran Solig.

Ärligt talat, vill du ha samma man hela livet? Nej precis, tänkte väl det. Boooring....

• Anonym (Tiden)

Har ni inte sex är det bara en tidsfråga innan han är otrogen - med all rätt.
    Vill du inte ha sex med honom ska du göra slut. Inte leva på hans pengar!

• Anonym (Johanna)
    Anonym (Tiden) skrev 2022-04-13 09:04:24 följande:

Har ni inte sex är det bara en tidsfråga innan han är otrogen - med all rätt.
    Vill du inte ha sex med honom ska du göra slut. Inte leva på hans pengar!

Asså man pratar först, man går inte o försöker med andra..... sen vadå leva på hans pengar?? Vad vet du om det????
  • Anonym (Tiden)
    Anonym (Johanna) skrev 2022-04-13 09:41:55 följande:
    Asså man pratar först, man går inte o försöker med andra..... sen vadå leva på hans pengar?? Vad vet du om det????
    Ja? Hon är ju kvinna.
    Ni är ju såna. Vill inte ha sex, men har det väldigt bra i övrigt med hus och hem. En man som gör mer än hälften av alla hushållssysslor och som dessutom betalar betydligt mer än hälften av alla utgifter. Klart ni stannar då. Hade ni inte kunnat leva på er man hade ni ju dragit för länge sen.
    Vissa är ju dessutom så dumma att dom stannar trots att dom samtidigt gnäller om att dom får göra allt där hemma.
    Varför stannar dom?
    Jo, för att leva på mannens pengar. Ge mig EN annan anledning.
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (Tiden) skrev 2022-04-13 09:51:27 följande:
    Ja? Hon är ju kvinna.
    Ni är ju såna. Vill inte ha sex, men har det väldigt bra i övrigt med hus och hem. En man som gör mer än hälften av alla hushållssysslor och som dessutom betalar betydligt mer än hälften av alla utgifter. Klart ni stannar då. Hade ni inte kunnat leva på er man hade ni ju dragit för länge sen.
    Vissa är ju dessutom så dumma att dom stannar trots att dom samtidigt gnäller om att dom får göra allt där hemma.
    Varför stannar dom?
    Jo, för att leva på mannens pengar. Ge mig EN annan anledning.
    Du har en poäng. Jag stannar för att min man är helt underbart snäll och mycket bra ekonomi. Dock är sexet värdelöst, men det löser jag med mina älskare.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-13 08:38:14 följande:

Tycker väl inte det är så farligt om han är lite otrogen. Vem är inte det liksom? Ja just ja, på FL finns ju änglaskaran Solig.

Ärligt talat, vill du ha samma man hela livet? Nej precis, tänkte väl det. Boooring....

vem är inte det?... de flesta, för i motsats till vad egoister gärna vill tro för att normalisera sitt beteende så springer de flesta människor INTE runt och sviker och ljuger.

Så den sk "änglaskaran på FL" är egentligen normala människor och beter sig som normala människor gör. Att du inte beter dig normalt betyder inte att ditt sätt att bete dig är norm för alla.

Man behöver inte ha samma partner hela livet, man kan byta när man vill, det enda som behövs är lite ryggrad och en gnutta ärlighet så gör man slut med den man har och så skaffar man en ny.
Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer