• Anonym (Johanna)

Min man smickrar andra tjejer

Min man har försökt närma sig tjejer förut. han skrev med tjejer att han saknade sex och ville ha nån att knulla. Jag råkade se allt då han glömde logga ut från dom kontona. Hitta dock inte spår från att nån tjej nappade på det. Han har rätt svårt att träffa tjejer då många oftast inte vill ge hans en chans. Varför vet jag inte? Men iaf.. efter att jag kom på honom för 1 år sedan så har han slutat söka sig till anda och varit lojal. Har iaf inte hittat nåt tecken På otrohet och han visar alltid vem som skriver ifall jag skulle fråga, vinklar aldrig bort mobilen. dock fick jag höra nånting som jag faktiskt blev ledsen över för en månad sedan. Han va ute på en nattklubb och fick syn på en Tjej han haft sex med förut. Alltså innan han o jag blev ett par. Han hade gått fram och smickrat henne o sagt att hon blivit vacker/snygg... 
    Hon tyckte hans beteende va skumt och avisade han och kontaktade mig... hon visste vem jag var o att han har mig. När jag konfronterade min man så säger han att hon ljög och att dom bara prata, men att han inte smickrade henne på nåt sätt. Vem ljuger!? Tror ni hans intention va att få till det? Kunna vara otrogen? Eller ?? Han säger att han aldrig skulle vilja göra nåt med nån och speciellt inte henne. Har pratat med han och kommer liksom inte längre än så, hur hade ni gjort i min sits?

• Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer
  • Anonym

Du frågar hur jag hade gjort
    Om vi hade gemensamma barn hade jag ringt familjerådgivning och beställt tid.
    Om vi inte hade haft gemensamma barn hade jag gjort slut. 

• Anonym (Mynona)

Jag hade inte uppskattat att han om och om igen söker uppmärksamhet från andra kvinnor. Även om du kan rättfärdiga för dig att det kan ha hänt så bygger det bara en osäkerhet i dig och det är det inte värt

• Ocdmänniska

Hade gjort slut. Är tydligt att han kan inte litas på. Livet är för kort för sånt där

• Anonym (Johanna)
    Ocdmänniska skrev 2022-04-10 21:41:19 följande:

Hade gjort slut. Är tydligt att han kan inte litas på. Livet är för kort för sånt där

Gjort slut för det? Varför? Är det så fel att smickra Sitt gamla kk? 
  • Anonym
    Anonym (Johanna) skrev 2022-04-10 21:48:49 följande:
    Gjort slut för det? Varför? Är det så fel att smickra Sitt gamla kk? 
    Ja det är fel
    Det var ingen engångsgrej utan han håller på sådär systematiskt
  • Anonym (Killen)

Ge honom en andra chans. Han är som han är och det får man acceptera.

• Anonym
    Anonym (Killen) skrev 2022-04-10 21:53:48 följande:

Ge honom en andra chans. Han är som han är och det får man acceptera.

Ts har gjort det, men han fortsätter bara
  • Ocdmänniska

Kan inte citera, 
    inte bara därför utan för att han redan försökt varit ootrogen redan men bara inte lyckats. Skulle aldrig helt kunna lita på han igen 

• Anonym (Johanna)

Vi ligger men inte så ofta. Men tycker han borde prata med mig att de är viktigt att få sex istället för att försöka med andra. Han har liksom sagt till mig att han är nöjd med sexlivet och att ligga så sällan som vi gör. En gång i veckan...

Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer