Hur kommer man över en annan man?
:( liknande situation här, jag tar gärna emot tips också..
Äktenskap med man jag älskar, två barn. Träffade en kollega på fest, han har sambo och två barn. Enligt honom en relation dålig och utan fysisk närhet sen några år tillbaka. Han uppvaktade mig intensivt. Vi kysstes och jag har blivit förälskad..
Han vill ses i smyg, det vill inte jag. Eller vill och vill... jag är otroligt attraherad men kommer inte agera på de känslorna. Jag har redan gått över gränsen med kyssen.. inget mer kommer hända. Och det verkar som han låter det ligga på mig hurvida kontakt kommer upptas.
men hur släpper man det? När det helt oväntat kommer in en människa i ens liv, även om det bara var några timmar, och vänder upp och ner på allt?? När man träffar en person som det slår gnistor om (vilket händer så sällan)?
känner mig ledsen, förvirrad, kär och skamsen. Och har tyvärr också rätt dålig kommunikation med min man. Han är inte personen som pratar om känsliga saker. Känner mig emotionellt ensam bitvis fast vi älskar varandra och har bra sex. Kommer liksom inte så nära som jag skulle vilja... så kommer inte berätta om kyssen heller. Min man skulle bli ledsen och tiga om det. Inget vi skulle kunna prata djupare om så för hans skull bättre att låta det va. Tror inte han vill veta. så säkert därför jag föll för den här mannen (Som egentligen skulle ge mig ett betydligt sämre liv än min man och dessutom långt ifrån lika snygg som min make).. men jag tänker på honom.... konstant.... vill bara glömma och att allt ska bli som förut igen. Men hur?