Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?
Ja det går såklart upp och ner för mig med. Ena stunden är jag dömd till evigt ofrivilligt barnlös och andra stunden så kommer det klicka till any day now.
Jag mår lite skumt. Har rekordömma bröst och är jättetrött. Skall dock läggas till att jag varit trött sedan före ÄL så om det inte är jungrufödsel så är iaf inte just det ett graviditetstecken. Temperaturen beter sig skandalöst dåligt. Den är superlåg så det känns ju knappt som att min kropp utsöndrar ngt progesteron alls, då ska den bli skyhög nämligen. Om jag inte har högt progesteron borde jag inte vara gravid för det är en direkt biverkning av att vara gravid, jag borde inte heller ha ömma bröst för det är ju också en biverkning på det. Det är enligt NC 1 vecka ca kvar till mens så om brösten är
ömma pga det så fattar jag typ ingenting. Jag har för långt kvar till BIM för att få plus men testade idag ändå och det var såklart negativt. Waste of money men man kan ju inte låta bli. Åh vilken psykfest det här är! Åh ena sidan å andra sidan å tillbaks igen.
Gud, kan någon snälla uppfinna ett sätt att kolla graviditet tidigare i framtiden så kommande generationer, dvs ditt och mitt barn som magiskt skall hoppa in i våra livmödrar helst i förrgår, slipper denna eviga väntan. Det är terror att behöva analysera ens kropp på millimeternivå typ 3 veckor i stöten. För mig är det ju även relevant att fatta om/när jag ska få ÄL också och sen dessa vedervärdiga 2 veckor fram till BIM. Skjut mig!
När har du ÄL nästa gång?