Tryck nedåt och ont i underlivet
Hej allihopa! Hittat flera trådar om detta men känner att jag hittar inget svar.
jag har sedan igår (söndag) haft ett tryck i magen som börjar ovanför naveln och sedan neråt mot underlivet samtligt som jag får dom här tryckningarna så känner det som att jag ska kissa på mig. Det gör ont men är hanterbart. Ringde fl och dom sa att jag skulle duscha och ta Alvedon. Avvakta hemma. Men det blir inte värre utan det är samma konstant och det har hållit på ett dygn nu. Är sjukt trött och vill sova men måste på toa konstant för det känns som jag kommer kissa på mig och det kommer urin varje gång jag går på toa. är även hård i magen och kan knappt tömma magen och det började idag. Någon som varit med om liknande? Känns även som min höft har gett upp så jag går som halta Lotta. Detta är min andra gravidite och jag har en två åring hemma som jag jagar stup i kvartsen. Förra grav blev jag igångsatt i v 42. så jag känner inte igen något av det här? även fått vita tjocka flytningar som rinner konstant