Sonen avundsjuk på vad dottern får ära.
Jag håller med alla som säger att det är helt godkänd mat.
Väldigt förvirrad över de som tror att en som gillar hamburgare tröttnar efter en vecka eller behöver låta dressing stoppa en?
Jag håller med alla som säger att det är helt godkänd mat.
Väldigt förvirrad över de som tror att en som gillar hamburgare tröttnar efter en vecka eller behöver låta dressing stoppa en?
Som jag kanske inte fick det att framgå ordentligt var att hon rasade i vikt, ville inte äta någonting, tills potatisgratängen sedan soppan och sen chips. (skolsköterskan blev orolig till och med och vägde henne) Inte för att hon får äta chips varje dag det räknar jag inte som mat ens men det var det hon kunde äta. Hon testar hela tiden om smaken kommit tillbaka. Hon kunde inte äta hamburgare innan heller förrän nyligen. Så nej hon spelar inte.
Ignorera idiotiska kommentarer, vet hur SÄ/arfid-trådar brukar vara och folk tycker verkligen det är kul att trycka ner andra :) Detta är väldigt liknande med att man provar saker men inte alltid det går att äta. Det är inte kul att knappt kunna äta saker men idioter ser det som att personen får äta bara gott när det handlar om att äta för att överleva.