Inlägg från: LillaSam |Visa alla inlägg
  • LillaSam

Bf December 2022 ????

JennyBomb skrev 2022-07-07 06:48:03 följande:

Va mysigt! Nu börjar vi minsann komma nånvart. I slutet av sommaren borde ju alla ha kommit typ halvvägs...o några ännu längre! Ska bli så kul att se hur nära våra BF bebisarna kikar ut. Någon kanske blir januaribebis o kanske finns det ngn som har tidig BF i december? Själv har jag BF ett par dagar innan julafton o har redan fått knasiga kommentarer om hur dåligt planerat det va. Som om man inte bara är glad att ens kunna bli gravid, när det än må ske. Det är inte en hundvalp man ska köpa så man kan välja lite när det passar...
    Finns det ngn här i tråden som bor i närheten av Skövde?

Jag har också BF några dagar innan julafton och har fått samma kommentarer, eller folk som säger att vi får hoppas att du går en bra bit över tiden så barnet föds i början av året i stället. Sjävklart kanske man inte hade önskat detta datumet med som du säker så kan man ju inte välja det? Jag har både ett MA i v 10 och uteblivit ägglossning i 9 månader i bagaget så att vi blev gravid direkt efter vårt MA är bara en stor lättnad för mig, oavsett BF. Folk tänker verkligen inte till ibland. 
  • LillaSam
    Cinapuffen skrev 2022-07-27 00:53:52 följande:

RUL utfört idag, allt såg bra ut. Fick även veta att vi väntar en pojke. Jag har två pojkar sen förr, så hade ju varit skoj med en flicka. Men jag är glad så länge bebben mår bra. Solig Tyvärr blev BF flyttat från 19e till 26/12. Känns surt att bli flyttad en vecka åt "fel håll". Skrikandes Jag har fött de andra någon dag tidigare, så har jag otur blir det på julafton. Då vill jag ju äta sill. Skrattande Har förresten skickat förfrågan om att gå med i fb-gruppen.. 

Åh vad kul! Jag hade också RUL idag och allt såg bra ut här med. Väntar också en liten pojke vilket var det vi trodde. Är vårt första barn. Jag har BF 21/12 efter KUB men nu mätte han fyra dagar för stort, så BF borde vara 17/12, men tydligen ändrar man inte datum efter KUB sa min BM. Men vår lilla halvseriösa önskan om att han kanske stannar inne till januari känns ju långt borta nu haha Flört
Svar på tråden Bf December 2022 ????