Googla inte! Fråga en karl istället
Hej
Lägg inte ner en massa tid på att googla efter information eller svar på dina frågor. Fråga mig istället. Jag killgissar åt dig.
Välkomna med era frågor
Hej
Lägg inte ner en massa tid på att googla efter information eller svar på dina frågor. Fråga mig istället. Jag killgissar åt dig.
Välkomna med era frågor
Jag funderar på att byta yrke. Vad borde jag jobba med?
Jag funderar på att byta yrke. Vad borde jag jobba med?
Men va fan du killgissar ju inte alls? Killgissningar har mer faktaunderlag än att citera Liftarens guide till galaxen.
Nu kapar jag tråden. Men tyvärr har jag vajsing med citeringsfunktionen ibland.
Du som undrade när du får lägenhet. Lägenhet är inget man får. Det är nåt man förtjänar. Eller fixar. Så när du fixar en lägenhet så får du en lägenhet. Vi snackar killgissningar här, inte mediala förmågor.
Men va fan du killgissar ju inte alls? Killgissningar har mer faktaunderlag än att citera Liftarens guide till galaxen.
Nu kapar jag tråden. Men tyvärr har jag vajsing med citeringsfunktionen ibland.
Du som undrade när du får lägenhet. Lägenhet är inget man får. Det är nåt man förtjänar. Eller fixar. Så när du fixar en lägenhet så får du en lägenhet. Vi snackar killgissningar här, inte mediala förmågor.
Kommer han ringa mig igen och "bjuda på kaffe"?
Han är ju singel nu och kan be vilken kvinna som helst. Han behöver inte just mig längre...egentligen.
Hej mannen
vilket tror du min man föredrar av följande alternativ?
Jag går hemma, bakar, pysslar om trädgården lite, kvinnliga kläder och gnällbantar.
Jag hjälper honom, även om jag är lite bättre på att klura ut saker låter jag honom tro att han är bäst.
Jag går in som arbetsledare, greppar spikpistolen och bet honom snällt fixa lunchen.