Inlägg från: CriisseObst |Visa alla inlägg
  • CriisseObst

Negativt på morgonen, + på andra urinen

Som rubriken lyder, jag får alltså negativa tester med morgon urinen men + på senare urin. mår otroligt illa, ömma bröst, huvudvärk och trötthet.

jag blir galen av allt testande för jag vet inte om jag är gravid eller inte? 2/3 tester blir positiva. Igår tog jag ett testa tidigt från lloyds apotek och en sticka från RFS, testa tidigt var negativt men rfsu var positivt. Snälla kan någon hjälpa mig? Någon mer som fått det så? Lägger upp bilder på mina tester

• Svar på tråden Negativt på morgonen, + på andra urinen
  • CriisseObst
    Värphönan skrev 2022-03-23 12:07:55 följande:

Föresten vilken dag efter äl är du på? :) 

Jag vet inte eftersom jag egentligen går på p-piller. Men skulle haft mens för 1 vecka sedan, hade en liten sparsam blödning för ca 1,5 vecka sedan. Grejen är att jag fått svaga + med andra märken än RFSU. CB, babyplan har visat svagt och i rätt färg samt inom tiden. Man ser dock inte på bilderna men ser ju tydligt irl att det inte är ett grått streck. Rent spontant tänker jag att sannolikheten att jag får ?spökstreck? på nästintill alla tester, ganska långsökt.

jag har testat 3 gånger om dagen i en vecka, alla tester som är tagna senare på dagen visar ett svagt +. Jag är så otroligt frustrerad över detta. 
Svar på tråden Negativt på morgonen, + på andra urinen