Lång
Jag tycker att jag är ganska lång är 1,60 blir chockad när mina vänner och kollegor säger att jag är kort.
Ap vad anses en som är 1,60 vara? Lång/kort?
Jag tycker att jag är ganska lång är 1,60 blir chockad när mina vänner och kollegor säger att jag är kort.
@TS: Kollade just upp medellängden för svenska kvinnor och den är tydligen 166 cm och då är du lite under medellängd och ganska kort. Men jämfört med mig som bara är 155 cm är du faktiskt lång. Fast jag tycker det är rätt ok va både 155 cm som jag eller 160 cm som du. Precis som det är ok va 180 cm eller nåt annat för den delen.
Sambon är 1,58cm och når inte alla hyllor i köket, skulle inte säga att man är lång då inte
Jag är 160cm och min sambo och pappan till mitt barn är över 190cm, så ska bli spännande att se hur kort/lång vår dotter blir.
Många tycker de ser roligt ut att en kortis och en lång går hand i hand ;D
Jag är 160cm och min sambo och pappan till mitt barn är över 190cm, så ska bli spännande att se hur kort/lång vår dotter blir.
Jag tycker du är kort, är själv 166 cm och upplever mig själv som hyfsat kort/medelmåttig. Tycker dock inte längden spelar så stor roll.
Tycker jag är lång