• Solstrålar11

Vi som startar IVF 2022

Vad kul att det finns fler att få följa! och att det går bra. Går genom landstinget på livio i Umeå. gick igenom en behandlingen med Bemfola/fyramadel, tagit alla sprutar sedan fick jag corona ? avbruten behandling och vänta på nästa mens för nytt försök. 

Är väldigt orolig för äp- ni som gjort hur känns det? 

• Solstrålar11

vad skönt att höra att det ändå gått bra! Kanske man inte behöver vara så orolig..???? det är nog mycket att tänka på ändå runt alltihopa. 

Cheneyney- vad spännande, får man fråga hur många ägg du fick ut?  Får Inte till att svara,

• Solstrålar11
    Cheneyney skrev 2022-04-03 17:13:04 följande:
    Ja, jag hade också läst vad folk sagt och tänkte att det kan bli hur som. Ville vara förberedd på att det kunde vara hemskt, men hoppades att det inte skulle vara det. För dem flesta går det ju faktiskt smidigt :)

Vi fick ut 11 ägg, 5 befruktade normalt. Har återföring imorgon på dag 5, hoppas att allt går som det ska! 

jaa man får ha i tanken att man kan få något underbart så då är det värt de?? Så spännande! håller tummar och tår såklart! Ha du/ ni barn sedan innan? 

• Solstrålar11

Malin 845 - okej det kan skilja mycket. Jag läste du hade återfört så håller tummar för dig också att det blir plus på stickan! :) 
    jag Har bara läst och hört att om man har många ägg för utplockat kan resultatet bli dålig kvalite.. har pco och innan min behandling blev avbruten Så hade jag nog 25 mogna äggblåsor för plock

• Solstrålar11
    Cheneyney- jaa det är det ända man får tänka :) 
    okej tråkigt att höra.. jag har inga barn men sambo 2 sen tidigare så vi lever varann v liv..
  • Solstrålar11

HjärtaGrattis till er cheneyney och mimzan!! Så roligt :)  och kul så det kommer in fler,
    har varit lite frånvarande från att skriva då jag väntar på att få börja med sprutorna Igen men läser allting ni skriver. :) 

jag har en Fråga om ni vet, Jag fick min mens 6/3 började då med behandling fick avsluta 16/3 sedan fick jag blödning 24/3. Ska jag räkna 24/3 som dag 1 på mens så jag måste vänta mina 36-39 cykel dagar eller ska man räkna från 6/3 som första. man Har ju alltid en förhoppning det ska gå naturlig väg?

Svar på tråden Vi som startar IVF 2022